AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Hei, Jeg tar opp Biologi 1 som selvstendig privatist denne våren. Jeg har aldri hatt faget før. Nå som jeg har lest meg gjennom boken, tenkte jeg å se mer på den praktiske biten av eksamen (muntlig-praktisk). Jeg har sett at flere av privatistskolene som Sonans, Akademiet og ASK har labkurs som dekker de forsøkene man må kunne i Biologi 1. Personlig ønsker jeg å spare mest mulig penger, og er ikke så fryktelig interessert i fysisk oppmøte. Dermed har jeg tenkt litt på å ta ASK sitt nettbaserte labkurs. Jeg lurer på om noen har erfaringer med dette? Jeg eier ikke noe mikroskop, og er helt ærlig litt nervøs for å ta i ett for første gang på selve eksamen. Noen som bare har hatt nettkurs i labforsøk før de gikk opp? Hvordan gikk det? Om det er relevant må jeg få enten 5 eller 6 på denne eksamenen for at det skal være verdt det for meg. Tar forøvrig imot alle tips jeg kan få!😊 Anonymkode: 9aff4...5c9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Det er lurt å prøve å få låne et mikroskop før eksamen, i alle fall. Det er veldig åpenbart når noen som aldri har brukt mikroskop før skal late som om de kan det. Anonymkode: a6fc0...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå