AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Når lukket den seg? Ble hard? Falt frem eller trakk seg tilbake? Anonymkode: e77f2...ab7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Er ikke det dumt å gjøre da med tanke på infeksjonsfare? Særlig jo nærmere fødsel man kommer.. Anonymkode: a57a2...e32
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er ikke det dumt å gjøre da med tanke på infeksjonsfare? Særlig jo nærmere fødsel man kommer.. Anonymkode: a57a2...e32 Jeg tenker en nyvasket finger ikke er så ille. Anonymkode: e77f2...ab7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Ikke kjenn på tappen. Selvom du kan være nyvasket, kan du fortsatt ha bakterier. Det er en grunn for at jordmødre først sjekker livmortappen når kvinner er ett stykke inn i fødsel, og da sjekker dem mens dem bruker hansker Anonymkode: 22aa2...258 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke kjenn på tappen. Selvom du kan være nyvasket, kan du fortsatt ha bakterier. Det er en grunn for at jordmødre først sjekker livmortappen når kvinner er ett stykke inn i fødsel, og da sjekker dem mens dem bruker hansker Anonymkode: 22aa2...258 Åh trodde ikke det var så ille med nyvasket finger. Tenker at man har jo sex uansett, og på penis er det også bakterier. Men da skal jeg ikke kjenne mer. Anonymkode: e77f2...ab7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Åh trodde ikke det var så ille med nyvasket finger. Tenker at man har jo sex uansett, og på penis er det også bakterier. Men da skal jeg ikke kjenne mer. Anonymkode: e77f2...ab7 Bare kjenn. Det er etter vannet har gått man skal være forsiktig. Jordmødre går og grafser oppi hufsa på flere kvinner, er utsatt for sykehusbakterier og bruker derfor hansker. Du har jo din egen bakterieflora. Som du sier. Snoppen er heller ikke bakteriefri og sex er bare sunt. Anonymkode: 5512c...dae
Anjatapinjata Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Synes tappen min kjentes åpen og "normal" ut. Men bak tappen hadde jeg en liten utbuling om jeg kan kalle det for det😅 var vel ca 4uker på vei når jeg kjente det. Testet positivt et par dager senere.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare kjenn. Det er etter vannet har gått man skal være forsiktig. Jordmødre går og grafser oppi hufsa på flere kvinner, er utsatt for sykehusbakterier og bruker derfor hansker. Du har jo din egen bakterieflora. Som du sier. Snoppen er heller ikke bakteriefri og sex er bare sunt. Anonymkode: 5512c...dae Blir så usikker. Har googler litt også nå og noen skriver man kan ende opp med SA om man driver å pirker borti. Men tar sjansen🙈 Det er litt spennende å følge med på hva kroppen gjør i de forskjellige fasene. Anonymkode: e77f2...ab7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #9 Skrevet 9. mars 2021 Anjatapinjata skrev (1 time siden): Synes tappen min kjentes åpen og "normal" ut. Men bak tappen hadde jeg en liten utbuling om jeg kan kalle det for det😅 var vel ca 4uker på vei når jeg kjente det. Testet positivt et par dager senere. Spennende🙈 Jeg er bare 1 dpo. Har ikke testet så det er ikke 100% sikkert, men hvis syklusen er som alle de andre så er det det. Fikk også smerter i går kveld. Tappen kjennes fortsatt åpen, og den er veldig langt bak. Den er kanskje åpen helt til egget ikke er levedyktig lenger? Anonymkode: e77f2...ab7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #10 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir så usikker. Har googler litt også nå og noen skriver man kan ende opp med SA om man driver å pirker borti. Men tar sjansen🙈 Det er litt spennende å følge med på hva kroppen gjør i de forskjellige fasene. Anonymkode: e77f2...ab7 Det er de færreste som skal avstå fra sex og penis butter jo borti støtt og stadig. Du skal jo ikke akkurat rotere rundt oppi der. Det er ikke frarådet å fingre seg selv under graviditet. Anonymkode: 5512c...dae
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #11 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er de færreste som skal avstå fra sex og penis butter jo borti støtt og stadig. Du skal jo ikke akkurat rotere rundt oppi der. Det er ikke frarådet å fingre seg selv under graviditet. Anonymkode: 5512c...dae Nei det går helst greit. Stikker ikke hardt heller, bare lett borti, ikke hardt inni. Anonymkode: e77f2...ab7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #12 Skrevet 9. mars 2021 Haha, det er helt normalt å kjenne på livmortappen. Det bør du gjøre også, slik som du bør sjekke etter EL-slim, når du prøver å bli gravid. Det er ingen fare for spontanabort om du ellers er frisk, og uansett - et lite dytt på livmortappen kan ikke gjøre skade på noe vis, i så fall må du avstå fra sex fullstendig. Anonymkode: 11a1e...4a3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #13 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er ikke det dumt å gjøre da med tanke på infeksjonsfare? Særlig jo nærmere fødsel man kommer.. Anonymkode: a57a2...e32 Tror det går fint, typ 10 mnd igjen til fødsel hos TS. Anonymkode: 11a1e...4a3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #14 Skrevet 10. mars 2021 Min var lav lukket, litt myk og litt hard, helt fram til uke 12. Da ble den myk og høy. Så jeg hadde ingen indikasjon på at jeg var gravid ut fra den alene i allefall 🤷🏻♀️ Men spennende å følge med på. Den var heller en god indikasjon på når jeg hadde eggløsning Anonymkode: d5ed5...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå