Gå til innhold

hva har man plastposer i?

showgirl

Anbefalte innlegg

Har sikker en 100 plastposer fra butikken som ligger å slenger i skapet på kjøkkenet :roll:

Hvordan oppbevarer dere plastposene deres?? Trenger å få mer system og orden her i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bretter mine og har tellekanter på dem :ler:

Faktisk er jeg flink å ta med poser når jeg drar på butikken og etter ett par handlerunder blir de til søppelposer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som fungerer for oss er å begrense hvor mye poser som kommer inn i huset. Vi har blitt mye flinkere til å ta med sekk til butikken (SÅ mye greiere å bære hjem).

Har en slik poseholder fra IKEA, men av en merkelig grunn så ligger de ubrukelige småposene alltid øverst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en poseholder fra Kid - og posene brukes til søppelposer, så det blir egentlig aldri nok av dem!

Aldri nok av poser?? Du kan få kjøpe så mange du vil av meg. Til en rimelig pris selvsagt :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også mine til søppelposer ... og inntil da ligger de stappet oppi en skuff. Har fått en sånn idiotisk pølse til å putte dem oppi - det blir bare tull (men jeg skulle gjerne lært av svogeren min å brette dem .. han lager "de nydeligste små trekanter" - som ikke tar plass i skuffen i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bretter de og putter de i en annen pose - som står i skapet under vasken.

:Nikke: Her også.

Men de brukes til søpleposer hos oss også, så det hender faktisk det blir tomt for poser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sydde en gang en pølseformet sak der jeg puttet oppi toppen og dro ut under (strikk i åpningene). Veldig praktisk, og den matchet resten av kjøkkeninteriøret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(men jeg skulle gjerne lært av svogeren min å brette dem .. han lager "de nydeligste små trekanter" - som ikke tar plass i skuffen i det hele tatt)

Her er et foldekurs. Noen som blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Prøv å brette dem smale. Det blir bare en trekant som er 8-10 cm lang og 4-5 cm høy.

Hvor mange melkekartonger får dere inn i en tom kartong? Jeg får inn 18 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...