showgirl Skrevet 23. august 2005 #1 Del Skrevet 23. august 2005 Har sikker en 100 plastposer fra butikken som ligger å slenger i skapet på kjøkkenet Hvordan oppbevarer dere plastposene deres?? Trenger å få mer system og orden her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #2 Del Skrevet 23. august 2005 har kjøpt en poseholder på Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2005 #3 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg bretter mine og har tellekanter på dem Faktisk er jeg flink å ta med poser når jeg drar på butikken og etter ett par handlerunder blir de til søppelposer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #4 Del Skrevet 23. august 2005 Det eneste som fungerer for oss er å begrense hvor mye poser som kommer inn i huset. Vi har blitt mye flinkere til å ta med sekk til butikken (SÅ mye greiere å bære hjem). Har en slik poseholder fra IKEA, men av en merkelig grunn så ligger de ubrukelige småposene alltid øverst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2005 #5 Del Skrevet 23. august 2005 Har en poseholder fra Kid - og posene brukes til søppelposer, så det blir egentlig aldri nok av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #6 Del Skrevet 23. august 2005 Bretter de og putter de i en annen pose - som står i skapet under vasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #7 Del Skrevet 23. august 2005 Har en poseholder fra Kid - og posene brukes til søppelposer, så det blir egentlig aldri nok av dem! ← Aldri nok av poser?? Du kan få kjøpe så mange du vil av meg. Til en rimelig pris selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. august 2005 #8 Del Skrevet 23. august 2005 Bruker også mine til søppelposer ... og inntil da ligger de stappet oppi en skuff. Har fått en sånn idiotisk pølse til å putte dem oppi - det blir bare tull (men jeg skulle gjerne lært av svogeren min å brette dem .. han lager "de nydeligste små trekanter" - som ikke tar plass i skuffen i det hele tatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 23. august 2005 #9 Del Skrevet 23. august 2005 Bretter de og putter de i en annen pose - som står i skapet under vasken. ← Her også. Men de brukes til søpleposer hos oss også, så det hender faktisk det blir tomt for poser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. august 2005 #10 Del Skrevet 23. august 2005 De stappes i et melkespann med lokk på....før de brukes til søppelposer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2005 #11 Del Skrevet 23. august 2005 Aldri nok av poser?? Du kan få kjøpe så mange du vil av meg. Til en rimelig pris selvsagt ← Du sier ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 23. august 2005 #12 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg sydde en gang en pølseformet sak der jeg puttet oppi toppen og dro ut under (strikk i åpningene). Veldig praktisk, og den matchet resten av kjøkkeninteriøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2005 #13 Del Skrevet 23. august 2005 (men jeg skulle gjerne lært av svogeren min å brette dem .. han lager "de nydeligste små trekanter" - som ikke tar plass i skuffen i det hele tatt) Her er et foldekurs. Noen som blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2005 #14 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg må ha bilder, Trille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2005 #15 Del Skrevet 23. august 2005 Nå har jeg nettopp foldet, Kverula. Sikker på at du må ha bilder? *sukk, ut av sengen og opp etter kamera* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 23. august 2005 #16 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg klarte det!!! Uten bilde! Men Kiwi-poser har en litt dum størrelse synes jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2005 #17 Del Skrevet 23. august 2005 Prøv å brette dem smale. Det blir bare en trekant som er 8-10 cm lang og 4-5 cm høy. Hvor mange melkekartonger får dere inn i en tom kartong? Jeg får inn 18 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. august 2005 #18 Del Skrevet 23. august 2005 Kan dere som driver og bretter poser vennligst komme hit og være bærehjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2005 #19 Del Skrevet 23. august 2005 Har du så mange poser, sixx? Trodde det bare var ett melkespann du hadde fått samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2005 #20 Del Skrevet 23. august 2005 Bruker sånn Ikea pose-samler. Alle småposer som ikke passer søppelbøtten kastes. *miljøsvin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå