AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Hei, Jeg skal søke lån i banken til et prosjekt og dem har sendt meg papir og godkjenning av kredittsjekk osv. Men jeg har akkurat betalt inn kredittkort gjelden min og lurte på når dette blir oppdatert? Jeg har nettopp sjekket horde appen og oppdatert den, men tar det timer, dager før jeg ser den er nullet ut? Har ikke lyst til å sende papirene før jeg vet den er nullet ut Anonymkode: a9e3e...8d4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Det tar gjerne en til to dager før en innbetaling er registrert. Anonymkode: 42a5e...131
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det tar gjerne en til to dager før en innbetaling er registrert. Anonymkode: 42a5e...131 Søren og 😕 Men takk for svar Anonymkode: a9e3e...8d4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Horde app? Er det ikke Gjeldsregisteret kredittgivere sjekker før de gir lån til folk nå? Gjeldsregisteret oppdateres mange ganger daglig. Anonymkode: 2f6b5...6f4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Det har ingenting å bety om du har betalt kredittgjeld eller ikke. Banken ser i gjeldsregisteret at du har en disponibel kreditt der. Det er det de tar utgangspunkt i, da du potensielt kan maxe kreditten rett etter at du har fått banklån. Anonymkode: c3356...b5d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Horde app? Er det ikke Gjeldsregisteret kredittgivere sjekker før de gir lån til folk nå? Gjeldsregisteret oppdateres mange ganger daglig. Anonymkode: 2f6b5...6f4 Horde er en app hvor man får oversikt akkurat som på gjeldsregisteret. Men nummerne vil ikke oppdateres før innbetalingen faktisk er registrert på kortet. Anonymkode: 42a5e...131
DrueSmoothie Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Det er ikke noe problem. Det er bare å si det som det er til de i banken, og evt sende ved en bekreftelse på betalingen din. Så tar de med i vurderingen av dette er betalt Gjeldsregistere kan det ta litt tid å få oppdatert. Jeg gjorde akkurat det samme da jeg søkte lån på ny bolig i våres, for å bekrefte at tidligere boliglån var innfridd og ute av verden (det ble innfridd før bolig var solgt), og det samme med en stor kredittkort-post som stod åpen da lånet ble søkt om, men som siden ble betalt i sin helhet ved forfall. Det var ingen problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå