Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Noen her som har opplevd spontanabort, og kan fortelle hvordan de visste det var det?.. Viste graviditetstesten positiv dagen etterpå?

Forstår godt om dere ikke ønsker og svare på dette, men er redd jeg opplevde det selv her om dagen...  Men dagen etter på kvelden var testen negativ.. 

Anonymkode: 8acdf...864

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg mistet 3 ganger. Alle gangene har jeg tatt UL etterpå for å sjekke. 

Anonymkode: 23bb5...323

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her har jeg mistet 3 ganger. Alle gangene har jeg tatt UL etterpå for å sjekke. 

Anonymkode: 23bb5...323

Tusen takk for svar, så trist og høre..😔
Jeg skal bestille time til legen. 
Jeg blødde i 7 dager, og så vidt litt blod på papiret dag 8..  Pleier aldri å blø mer enn 3-4 dager maks, veldig sjeldent 5 dager.. 

UNNSKYLD DETALJER:

På dag 5 fikk jeg en lang slimting ut av meg, som var både hvit og rød. Dag 6 var det myye mer, masse hvitt, blod og veldig veldig mørk rød, nesten svart(?) blod.. 

Tok test dag 6, men den var negativ.. Aldri hatt så vondt under mens, og aldri kommet ut sånt før.. 

AnonymBruker
Skrevet

Men,du har altså ikke visst at du har vært gravid eller hatt positiv test før blødning heller? 

Anonymkode: 818ac...09b

Skrevet

Jeg har opplevd tre spontanaborter (en av de MA). Seneste nå forrige uke.. 
Startet med rosa utflod, så friskt blod og deretter klumper/slim. Varierende ifht smerter. Positiv test et par dager etterpå, men jeg har som regel merket at når blødningen har kommet har også de få symptomene jeg har hatt forsvunnet. For å være sikker målte jeg hcg på fastlegekontoret :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men,du har altså ikke visst at du har vært gravid eller hatt positiv test før blødning heller? 

Anonymkode: 818ac...09b

Nei.. Så er absolutt ikke sikkert det har vært en spontanabort.. Men aldri opplevd slikt før.. 

Glemte og legge til at noen dager før jeg begynte og blø ordentlig, så hadde jeg masse brunt gammelt blod på papiret..

Og dag 7 så hadde jeg veldig ubehag og vondt i Høyre side/mot ryggen..

AnonymBruker
Skrevet
Juvo skrev (4 minutter siden):

Jeg har opplevd tre spontanaborter (en av de MA). Seneste nå forrige uke.. 
Startet med rosa utflod, så friskt blod og deretter klumper/slim. Varierende ifht smerter. Positiv test et par dager etterpå, men jeg har som regel merket at når blødningen har kommet har også de få symptomene jeg har hatt forsvunnet. For å være sikker målte jeg hcg på fastlegekontoret :) 

Så trist og høre.. :( Tusen takk for godt svar! :) 

Skrevet

Mine to tidlige SA'er begynte med spotting tidlig på dagen, så kom alt ut på kvelden. Var såpass mye blod og klumper at det ikke var tvil. Testen i dagen etterpå raste også til den var blenda etter bare få dager. Tok aldri en kontroll etter disse, alt virket fint og normalt. Fikk eggløsning på ca. samme tid som vanlig - bare forskøvet med noen få dager.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde SA begynte hele graviditeten med blødning som en liten mens. Men fikk sterkere og sterkere tester, og blødde ikke noe mer enn to dager. Ei uke etterpå kjente jeg det rant i trusa, og da var jeg helt sikker på at det var SA. Bare satte meg på doen og det bare rant ut. Forsto med en gang at det var SA da der var helt ulikt vanlig mens for min del. Hadde ingen smerter. Blødde i to-tre dager.

Testene var vel positive ei lita stund etterpå, men ble svakere og svakere. De hadde allerede begynt og blitt svakere før jeg blødde, så jeg hadde en mistanke om at dette ikke var et normalt svangerskap. 

Anonymkode: c5e7d...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...