AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Angrer dere, eller var det verdt prisen? Anonymkode: f1003...849
SPOCA Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Vi planlegger bryllup til den prisen, og jeg kan ikke se for meg at vi kommer til å angre. Så lenge man har råd ser jeg rett og slett ikke problemet (vi er godt etablert og sløser lite med penger generelt). 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Vi må spare noen tusenlapper hver i måneden for å få råd, så det er ikke sånn at vi har disse pengene stående i banken. Har god økonomi, men sparingen gjør at vi får mindre til overs enn vi er vant til. Samtidig er bryllup dyrt uansett (tviler på at vi får det under 150 000), så føles kanskje bedre å bruke de siste 100 000 for å få det sånn som vi ønsker Anonymkode: f1003...849 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Galskap. Gift dere heller på rådhuset med få utvalgte gjester og spar de pengene til skillsmissen. Anonymkode: 78f24...0c3 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Vi har ikke tenkt å bruke så mye som det du skriver i overskriften. Har et budsjett på 160 000 men bruker nok ikke veldig mye mer enn 100 000 kr. Men generelt så tror jeg at man sjelden angrer på å bruke mye penger på et bryllup så lenge det er et bevisst valg som begge er enige i og det ikke går på bekostning av andre ting. Hvis man må låne 250 000 kr for å gjennomføre det så tror jeg det er lett å angre senere når andre utgifter kommer. Men hvis dette er penger som man har på bok, eller som det er enkelt å spare opp til ved litt målrettet sparing så tror jeg ikke at det er noe man angrer på. Anonymkode: bb6c7...006 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Vi brukte 300 000. Hadde det på ett slott ved vannet i Spania og fløy alle gjester inn! Alle hadde tidenes helg hvor vi badet spiste god mat og koste oss veldig! Angrer ikke på bruk av pengene. Vi sparte alt vi kunne i 3 år. en venninne av meg giftet seg ifjor på askeladdenshus i Holmenkollen de endte på ca 250 000 de hadde også spart i ca 3 år og er kjempe fornøyde. vi er begge veldig opptatt av bryllup og drømt om dagen hele livet så for oss var dette veldig viktig og da er det verdt det. Har andre venninner som ikke bryr seg og se har giftet seg på rådhuset og elsker deg. Hver sin smak er jo hva man gjør det til! Anonymkode: 7756b...d58
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 Angrer ikke. Vi sparte pengene, har som regel alltid et "sparepeosjekt",så vi levde som før selv om vi sparte til bryllupet Tenker man over det så er det naturligvis galskap å bruke så mye penger på en fest. Men vi bruker aldri tid på å snakke om prisen for bryllupet og hva vi evt ellers kunne ha brukt penger på. Vi sparte til bryllup og hadde en fantastisk feiring. Slik tenker vi. (altså ikke, "vi sparte x per måned som vi isteden kunne ha brukt på x" eller "flott bryllup, men vi kunne jo ha oppgradert til ny bil" Anonymkode: 3cf69...70f
Gjest Blinkie Skrevet 14. mars 2021 #8 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 12.03): Angrer dere, eller var det verdt prisen? Anonymkode: f1003...849 Absolutt verdt det. En Drømmedag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå