AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Jeg føler meg veldig frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre. Ofte gjør jeg feil jeg ikke tenker over og han blir sur eller sint på meg, det hjelper egentlig ikke å si unnskyld fordi selv om jeg gjør det så fortsetter han å være sint og straffer meg på diverse måter lenge.. og alle de feilene og dumme tingene jeg gjør og sier hoper seg opp og det er ikke noe jeg kan gjøre, jeg hr bare blitt den personen som han blir sint med en gang han ser, som han behandler dårlig pga all den forakten han har samlet opp, og jeg blir så lei meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å ordne opp i alt dette, og han blir bare dårligere og dårligere mot meg 😟 Anonymkode: 0ad82...0ad
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Dette høres ikke bra ut, høres ut så han manipulerer deg. Vil du være med han når du har det så vondt❤️ Anonymkode: 91a80...ccc 8
CorvusCorax Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Høres ut som han er ferdig med forholdet. Du burde gjøre deg klar til å flytte/separeres. 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 Hei! Har du drept noen i familien hans, så skjønner jeg at det er vanskelig å tilgi deg. Ellers så mistenker jeg at du er sammen med en som liker å ha makt over kjæresten sin. Dette kommer han til å bruke mot deg resten av livet ditt, så hvis du har lyst til å ha det bra, så foreslår jeg at du slår opp med han, for dette er psykisk terror! Anonymkode: b9677...a6b 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Dette er en form for psykisk mishandling. Å være sur men ikke si hvorfor, så du driver selvransakelse og tror DU er problemet. Du er ikke problemet, han er. Dra du, med god samvittighet ❤️ Du fortjener bedre. Jeg har opplevd det samme, og det er helt grusomt å gå rundt på eggeskall i eget hus og gruble på hva du kan gjøre bedre, men sannheten er at det er hans problem, og han er manipulativ og slem som går og la deg tenke slik. Anonymkode: 3004d...5e4 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 Han sier jo at han ikke vil gjøre det slutt, men at jeg sier og gjør ting som er slemme og når jeg ber ham gi meg eksempler så sier han at det vet jeg vel godt selv. Han ble sur på meg da vi snakket sammen og han lo av meg for noe ved kroppen min og tulla med det, jeg sa "jeg vet du sikkert ikke mente det sånn, men jeg ble bare litt såret da du sa det og det" han ble sur og sa "få deg litt selvtillit, le litt i stede". Jeg er jo glad i ham og jeg prøver å ikke si og gjøre ting som irriterer eller fornærmer ham, men likevel klarer jeg det... vil ikke at det skal være over, jeg vil han skal ta imot unnskyldningene mine og se at jeg mener ikke noe vondt! Anonymkode: 0ad82...0ad
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #9 Skrevet 9. mars 2021 Han bør vokse opp og ta ansvar for egen mental helse. Han bør ikke være i et forhold når han holder på sånn. Du fortjener bedre 💗 Anonymkode: 69b40...bc2 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #10 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier jo at han ikke vil gjøre det slutt, men at jeg sier og gjør ting som er slemme og når jeg ber ham gi meg eksempler så sier han at det vet jeg vel godt selv. Han ble sur på meg da vi snakket sammen og han lo av meg for noe ved kroppen min og tulla med det, jeg sa "jeg vet du sikkert ikke mente det sånn, men jeg ble bare litt såret da du sa det og det" han ble sur og sa "få deg litt selvtillit, le litt i stede". Jeg er jo glad i ham og jeg prøver å ikke si og gjøre ting som irriterer eller fornærmer ham, men likevel klarer jeg det... vil ikke at det skal være over, jeg vil han skal ta imot unnskyldningene mine og se at jeg mener ikke noe vondt! Anonymkode: 0ad82...0ad Dette er psykisk vold. Det er ikke noe du kan gjøre for å få det bedre. Han vil ikke ha det bedre. Han VIL plage deg. Det er derfor han er sammen med deg, for å gi deg smerten han fikk i barndommen. Anonymkode: b9677...a6b 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #11 Skrevet 9. mars 2021 Selvsagt vet du ikke hva du har gjort som er slemt. For det har han jo bare diktet opp så du skal godta at han er stygg med deg. Og det gjør du jo. Unnskylder deg. Prøver å gjøre det godt igjen. Selv om du ikke har gjort noe galt. Og han kommer til å få deg til å å gjøre MYE for å gjøre det godt igjen. Bare fordi du er redd for at han skal slå opp. Godta utroskap og fysisk vold også etterhvert også. Hvorfor? Jo pga det slemme du gjorde vet du. Jo, det vet du. Du sa jo unnskyld til og med. Husker du ikke det? Anonymkode: b9677...a6b 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #12 Skrevet 9. mars 2021 Han er ikke glad i deg. Han herser med deg. Ingen behandler noen de er glad i på den måten der. Enkelt og greit.Og dersom han er "snill innimellom" så er dette baretaktikk for å hindre deg i å gå. Han er ikke snill. Han er slem, han manipulerer deg, og du burde gå. Anonymkode: 0d76d...a88 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #13 Skrevet 9. mars 2021 Snill innimellom taktikken: De suger livsgleden ut av deg. Når du er tom, trenger du påfyll, så de kan suge deg tom igjen. Da må DE gi deg livsglede. Får du det fra andre, kan du oppdage at gresset faktisk er grønnere på den andre siden. De kunne funnet et nytt offer, men de vet at du finner deg i det + at du er ferdig opplært Anonymkode: b9677...a6b 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #14 Skrevet 9. mars 2021 + at når de er snille, så skjønner du ikke at du vurderte å gå, fordi du blir så rusa på lykke og lettelse Anonymkode: b9677...a6b 4
miSs. Skrevet 9. mars 2021 #15 Skrevet 9. mars 2021 Han sliter psykisk, i lengden kommer du til å bli dratt helt ned til du havner i kjelleren. Da går han fra deg, du blir sittende med ingenting. Løp.. Før det er for sent. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #16 Skrevet 9. mars 2021 Jeg bare skjønner ikke, er han ikke glad i meg? Han sier jo at han er glad i meg, jeg overser og glemmer mye stygt han gjør og sier, men med en gang jeg gjør eller sier noe så hopper han på muligheten til å kjefte på meg, vil bare at han skal innse at han oppfører seg unødvendig slemt mot meg.. Anonymkode: 0ad82...0ad
Svartfugl Skrevet 9. mars 2021 #17 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg føler meg veldig frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre. Ofte gjør jeg feil jeg ikke tenker over og han blir sur eller sint på meg, det hjelper egentlig ikke å si unnskyld fordi selv om jeg gjør det så fortsetter han å være sint og straffer meg på diverse måter lenge.. og alle de feilene og dumme tingene jeg gjør og sier hoper seg opp og det er ikke noe jeg kan gjøre, jeg hr bare blitt den personen som han blir sint med en gang han ser, som han behandler dårlig pga all den forakten han har samlet opp, og jeg blir så lei meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å ordne opp i alt dette, og han blir bare dårligere og dårligere mot meg 😟 Anonymkode: 0ad82...0ad Det virker veldig skjevt dette. Det er bare du som gjør "feil" og disse samler han på og straffer deg. Nå vet jeg ikke hva slags feil du gjør, men gir det ham rett til å forakte deg å behandle deg dårlig? 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #18 Skrevet 9. mars 2021 Jeg har oppdaget en ting som gjør meg litt urolig, av og til når han sier jeg gjorde noe slemt så gjentar han en samtale vi hadde, og han endrer på det jeg sa eller gjorde sånn at det faktisk blir klanderverdig. Jeg har ok hukommelse, så jeg har sagt fra til ham de gangene jeg vet han tar feil, jeg tenker han misforstod, men så sier han det igjen med ting jeg ikke husker om jeg har sagt eller ikke, sånne i forbifarten for lenge siden. Det er så forvirrende, noen ganger vet jeg at han hørte feil, andre ganger husker jeg ikke, men at jeg ikke tror jeg sa så slemme ting osv. Anonymkode: 0ad82...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #19 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har oppdaget en ting som gjør meg litt urolig, av og til når han sier jeg gjorde noe slemt så gjentar han en samtale vi hadde, og han endrer på det jeg sa eller gjorde sånn at det faktisk blir klanderverdig. Jeg har ok hukommelse, så jeg har sagt fra til ham de gangene jeg vet han tar feil, jeg tenker han misforstod, men så sier han det igjen med ting jeg ikke husker om jeg har sagt eller ikke, sånne i forbifarten for lenge siden. Det er så forvirrende, noen ganger vet jeg at han hørte feil, andre ganger husker jeg ikke, men at jeg ikke tror jeg sa så slemme ting osv. Anonymkode: 0ad82...0ad Det er gaslighting. Det betyr at han manipulerer og forvirrer deg så du taper alle diskusjoner. Han er nok ikke en narsissist, men han har narsissistiske trekk. Dette er manipulative drittsekker som bare ødelegger andre, og tror at de har rett til å gjøre det. Det er bare å komme seg unna. Nei. Han elsker deg ikke. Da hadde han ikke vært stygg med deg. Anonymkode: b9677...a6b 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #20 Skrevet 9. mars 2021 Om han elsker deg eller ikkje er nesten uvesentlig i denne saka. Han. Er. Ikkje. Bra. For. Deg! Sånn oppførsel er eit stort raudt blinkande lys for kva framtida vil bringe, og betre vert det ikkje. Oppfordrar deg til å virkelig vurdere om du ønsker dette. Håper du har nokon nær deg som du kan snakke med om desse tinga. Kanskje fastlegen til og med? Anonymkode: 4921f...8d9 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå