Ayesh Skrevet 9. mars 2021 #1 Del Skrevet 9. mars 2021 2.5 åringen har 12 tommers sykkel med støttehjul. Det er første gang han skal sykle. Tenker å kjøpe sykkelstang som jeg kan holde i når han sykler. Lurer på om denne sykkelstangen passer fint til 12 tommers sykkel? Vet ikke hvor lang den er. Må jeg bøye meg ned ganske mye for å holde i den?? https://www.thansen.no/sykkel/utstyr-tilbehor/sykkelstang/sykkelstang-hjelp-til-aa-laere-aa-sykle/n14552/pn22640/?gclid=Cj0KCQiA1pyCBhCtARIsAHaY_5ctUUDgK4xsiiCGkQArPqO833exnUtlzyslyh64rTGI8FCLrM59YlEaAiFaEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg har en slik, brukte den først til 12 t sykkel for å kunne hjelpe opp og ned bakke. Bruker den nå til 16t sykkel for å lære sykle uten støttehjul. minste er noe småredd og denne berger ryggen min 😅 Anonymkode: 79afb...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayesh Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har en slik, brukte den først til 12 t sykkel for å kunne hjelpe opp og ned bakke. Bruker den nå til 16t sykkel for å lære sykle uten støttehjul. minste er noe småredd og denne berger ryggen min 😅 Anonymkode: 79afb...e89 Takk for svaret. Måtte du bøye deg ned mye når du hadde den på 12 tommers sykkel? Siden den sykkelen er ganske lav Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg er ca 165 høy og har ikke bøyd meg noe særlig. verken nå eller da! Anonymkode: 79afb...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Del Skrevet 9. mars 2021 Ikke det du spør om, men eldste begynte med balansesykkel sommeren hun fylte 2, sommeren etter gikk hu rett til 12 t sykkel uten støttehjul. Så anbefaler å begynne med balansesykkel! Anonymkode: f35fb...5c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 9. mars 2021 #6 Del Skrevet 9. mars 2021 Sykler er veldig forskjellige, og de minste syklene til de minste barna må ofte ha setet ganske høyt opp for at du skal få festet stanga under setet. Så sjekk først sykkelen om det er plass til å ha på stang😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå