Gå til innhold

Kan denne sykkelstangen brukes til 12 tommers sykkel?

Ayesh

Anbefalte innlegg

2.5 åringen har 12 tommers sykkel med støttehjul. Det er første gang han skal sykle. Tenker å kjøpe sykkelstang som jeg kan holde i når han sykler.

Lurer på om denne sykkelstangen passer fint til 12 tommers sykkel? Vet ikke hvor lang den er. Må jeg bøye meg ned ganske mye for å holde i den??

https://www.thansen.no/sykkel/utstyr-tilbehor/sykkelstang/sykkelstang-hjelp-til-aa-laere-aa-sykle/n14552/pn22640/?gclid=Cj0KCQiA1pyCBhCtARIsAHaY_5ctUUDgK4xsiiCGkQArPqO833exnUtlzyslyh64rTGI8FCLrM59YlEaAiFaEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har en slik, brukte den først til 12 t sykkel for å kunne hjelpe opp og ned bakke. Bruker den nå til 16t sykkel for å lære sykle uten støttehjul.

minste er noe småredd og denne berger ryggen min 😅

Anonymkode: 79afb...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har en slik, brukte den først til 12 t sykkel for å kunne hjelpe opp og ned bakke. Bruker den nå til 16t sykkel for å lære sykle uten støttehjul.

minste er noe småredd og denne berger ryggen min 😅

Takk for svaret.

Måtte du bøye deg ned mye når du hadde den på 12 tommers sykkel? Siden den sykkelen er ganske lav

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ca 165 høy og har ikke bøyd meg noe særlig.

verken nå eller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke det du spør om, men eldste begynte med balansesykkel sommeren hun fylte 2, sommeren etter gikk hu rett til 12 t sykkel uten støttehjul. Så anbefaler å begynne med balansesykkel!

Anonymkode: f35fb...5c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykler er veldig forskjellige, og de minste syklene til de minste barna må ofte ha setet ganske høyt opp for at du skal få festet stanga under setet. Så sjekk først sykkelen om det er plass til å ha på stang😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...