Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert flere der ute som har hatt litt kaotisk liv? Osv. 

Møtt på mange drittsekker der ute. Noen mindre greie feks.  Kranglet mye med andre? 

Men samtidig også et veldig artig liv med mange gode folk rundt. De man kan stole på 100% om det er noe. Og som lytter godt. 

Så lenge man reagerer og ikke lar folk behandle seg urespektabelt osv. Og aldri vær dum snill. Blir fort utnytta da. 

Jeg liker ikke å se at max gode personer blir utnytta. Da sier jeg ifra. Ennten til dem som utnytter eller til "offra" 

Heldigvis har jeg alltid vist hva som er respektabelt og urespektabelt, rett og galt. MEN DET FINNES DUSTER. 

Anonymkode: a48de...440

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva spør du om?

Dette er jo bare masse oppramsing.

Anonymkode: a9285...5ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var mange ord å bruke på å ikke si noe som helst. Hva snakker du om? Hva mener du? 

Anonymkode: ca3c7...cbc

AnonymBruker
Skrevet

Om hvordan andre reagerer mot drittsekker. 

Anonymkode: a48de...440

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel

.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...