AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Jeg er 24 år, har fagbrev innen barne-og ungdomsarbeiderfaget og ønsker å gå barnehagelærer. Jeg mangler da studiekompetanse, og lurer på hva som er den beste løsningen? Har jobbet siden lærlingtiden og tok fagbrevet i august 2016, så det er lenge siden jeg satt på skolebenken... Har vurdert privatist så jeg kan jobbe ved siden av, men er redd jeg ikke klarer det.. Anonymkode: 9c194...7f3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Privatist med undervisning, det koster litt penger, men det er en god løsning hvis du ikke føler privatist på egenhånd vil fungere. Søk etter videregående opplæring for voksne kombinert med hvor du bor. Her i distriktet er det en skole som tar både voksenopplæring for de som ikke har brukt VGS-rettighetene (da gratis), men som også tar inn privatister som elever. Kjører komprimerte programmer, jeg gikk der og tok det jeg manglet for studiespes. på et halvår (norsk, samf. og historie). Her jeg bor tilbyr de både dag- og kveldsundervisning. Anonymkode: 0bdfd...3e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå