Gå til innhold

Rester etter abort 3 mnd etter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 3 mnd siden hadde jeg en abort i uke 5, jeg fikk igjen mensen 4 uker etter der det kom rester. Mens for 4 uker siden var fin, kort og normal. Men denne gangen var det litt forsinka, masse blod og "rester" igjen.

Kan det bety en ny abort eller rester for den forrige?

Anonymkode: 66c09...723

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med rester? Om du mener koagler er dette helt normalt og ikke noen rester. Vil tro du hadde hatt en alvorlig infeksjon nå om det lå igjen rester i livmoren din. 

Anonymkode: be2c4...8b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva mener du med rester? Om du mener koagler er dette helt normalt og ikke noen rester. Vil tro du hadde hatt en alvorlig infeksjon nå om det lå igjen rester i livmoren din. 

Anonymkode: be2c4...8b2

Ja, for jeg hadde negativ test 4 uker etter aborten. Så jeg kan anta at ny runde med å miste? 

Jeg går på prevensjon og venter på å få satt inn spiral, i håp om at det er tryggere. 

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis fra livmorslimhinnen, ikke rester etter abort. Noen får det hver mens, noen av og til,  noen aldri. Vanlig og ufarlig. Rester hadde gitt betennelse så lenge der inne! 

Anonymkode: fb1f6...910

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde rester etter abort (spotanabort etter 9 uker(men det oppdaget jeg ikke selv), men på kontroll. Måtte inn på utskraping.  Var bra jeg hadde en gynekolog som insisterte på å komme inn for etterkontroll. 

Anonymkode: 5d153...934

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde rester etter abort (spotanabort etter 9 uker(men det oppdaget jeg ikke selv), men på kontroll. Måtte inn på utskraping.  Var bra jeg hadde en gynekolog som insisterte på å komme inn for etterkontroll. 

Ojsann! Hadde du noen symptomer på at noe var galt? Når fikk du mensen igjen? Var den normal?

Anonymkode: 4f1f7...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg i løpet av uken får mageknip og pressetrang sammen med mer blødning så er det som sist jeg mistet. Jeg får vel bare vente å se 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ojsann! Hadde du noen symptomer på at noe var galt? Når fikk du mensen igjen? Var den normal?

Ingen symptomer i det hele tatt - og har hatt flere spotanaborter før hvor dette aldri har vært et problem. Bare kjipt og belastende å måtte bli lagt i narkose og gå igjennom det greiene der, men helt fin etterpå. Kan ikke huske når jeg fikk mensen igjen men det var kjapt etterpå. Og husker dessverre ikke om den var normal eller kraftig eller hva. Det er 4 år siden. Har to fine og sunne barn i dag ❤️

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen symptomer i det hele tatt - og har hatt flere spotanaborter før hvor dette aldri har vært et problem. Bare kjipt og belastende å måtte bli lagt i narkose og gå igjennom det greiene der, men helt fin etterpå. Kan ikke huske når jeg fikk mensen igjen men det var kjapt etterpå. Og husker dessverre ikke om den var normal eller kraftig eller hva. Det er 4 år siden. Har to fine og sunne barn i dag ❤️

Så bra svangerskapene etterpå gikk bra. 😄 

Jeg hadde hjemmeabort etter MA i uke 10. Er litt usikker på om aborten ble komplett eller ikke. Det tok lang tid før tablettene begynte å virke. Men har hatt 3 sykluser etterpå, og har ikke hatt feber i det hele tatt. Noen ganger har jeg kramper i abdomen, men jeg vet ikke om det er grunnet aborten. 

Skrevet

Hos meg tok det faktisk ca 3mnd før jeg ble kvitt alt. Et under at jeg ikke fikk infeksjon. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...