Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne hadde jeg faktisk unnlatt å søke på uansett hvor sårt jeg trengte ny jobb 😳

Screenshot_20210309-084355_Chrome.jpg

Anonymkode: adbb4...099

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen må ha røyka sokkene sine mens de laget disse. 

"Pleier andre å si at du er myk og litt uvanlig". Myk???

Den jobben der skulle jeg vært rimelig desperat for å søke på. Minst så desperat at jeg var helt uten bolig, og mat. 

Anonymkode: 0f067...d3b

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Magisk og myk som lever på popcorn?? 🤣

Anonymkode: 77505...fba

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Front office unicorn 🦄

Jeg kunne ikke fått denne jobben uansett, ingen har noen gang sagt til meg "du er myk og litt uvanlig" ☹️

Anonymkode: 096b0...e46

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan umulig være seriøst... Hva i alle dager? :laugh:

Anonymkode: c4d76...82a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

har du link til annonsen? 

Anonymkode: 88000...027

Skrevet

En ting er at annonsen er teit, men de utelukker jo voksne folk med den teksten. Er det 7-åringer de skal ansette?

Den er sikkert perfekt for noen få individer mellom 18-25, kanskje noen spesielt interesserte opptil 30. For å si det sånn, det er ikke de som synes teksten er rasende festlig, som jeg ville ha stolt på kunne representere bedriften på en god måte, 

Jeg ser ikke for meg at Knut på 40, som har erfaring med kundeservice på telefon, men kunne tenke seg å jobbe tettere med mennesker, leser annonsen og tenker at det er noe for ham. Eller at Kari på 50, som ble permittert pga. koronakrisen, og nå trenger ny jobb, føler seg truffet at enhjørninger og glitter.

Og så lurer jeg på hvordan de etterpå skal sitte med anstendigheten i behold på jobbintervju og snakke med kandidater og linke det opp mot teksten. Gråhåret hotelldirektør på 60, som snakker om enhjørninger?

AnonymBruker
Skrevet

Åneei så flaut. Skammer meg litt over å være sunnmøring akkurat nå.. 😂

Anonymkode: 298d2...194

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe for meg, men hvis noen kommer over en annonse der de søker etter en profesjonell kverulant med master i sarkasme og ironi, så gi meg beskjed. 

Anonymkode: 2ff28...e4f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva med denne?? 🤣

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=209765523 

Rockstjerne ønskes 😂

Den der var bare flau... En «rockestjerne» til rengjøring ? 🤔 Jeg tror ikke de som har utformet den annonseteksten noen sinne har truffet en rockestjerne, for de rydder typisk ikke i det hele tatt. De er heller ganske rotete fordi noen andre rydder opp etter de. 

Anonymkode: 5392b...587

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Huff, så nedrig! Får meg til å tenke på Superstore på Netflix og hvordan ledelsen der prøver å gjøre alle jobbene så gøy som mulig - alt annet enn å gi de en ok lønn, ok fordeler og ok rettigheter. "Minimum wage is maximum fun". 

Kunne gjerne hatt disse jobbene om jeg hadde hatt behov for jobb, men hvis et kvalifikasjonene var at jeg liker popcorn og/eller soft is? Liker å high-five? Alltid blid og kaster glitter? Er ikke kvalifisert gitt. 

Anonymkode: e62fa...be7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Denne hadde jeg faktisk unnlatt å søke på uansett hvor sårt jeg trengte ny jobb 😳

Oversettelse:

1) kundene kan være temmelig vanskelige, så du må tåle mye og ha evigvarende tålmodighet for ikke å miste betingelsen fullstendig.

2) effektivisering og tidspress vil gi deg følelsen av å aldri strekke til. Vi tar tiden med stoppeklokke og fører inn i skjema for å se hva du kan gjøre bedre. 

3) du må ha tidsmaskin eller tryllestav om du skal rekke alt vi pålegger deg. 

4) du kommer til å bli behandlet som dritt, men her er det smileplikt og ingen klagerett. 

5) du må være empatisk og hjelpsom selv om du får uvanlig mye kritikk

6) vi tror på effektivitet og tar oss ikke tid til pauser. Du må ha energibarer i lomma som du kan spise mens du er på farten fra en oppgave til en annen. 

7) snakk alltid positivt om kollegaer og bwdriften til gjestene. Det er god reklame, og virkeligheten må for all del ikke komme frem. Da går vi konkurs og dere får ingen lønn for forrige måned eller de kommende. 

😎 her bruker vi latterliggjøring for å oppnå effektivitet. Du bør ha mye selvironi.

9) det fine med dette er at du også får mulighet til å latterliggjøre dine kollegaer for deres tabber og ineffektivitet. 

Anonymkode: 13557...487

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

"Ja, vi tror at enhjørninger (unicorns) finnes på ordentlig og nå leter vi etter deg! Svarte du ja på flere enn 7 av spørsmålene over? Liker du popcorn og soft-is? Send oss en søknad innen fristen. Jobben er en fast heltidsstilling med start etter avtale." :sprettoy:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med denne?? 🤣

Rockstjerne ønskes 😂

Jeg hadde en slik "rockestjerne" da jeg vasket på hotell. Husker jeg ønsket hun skulle holde kjeft angående hvordan man løser utfordringene etterpå etter å ha gått disse ekle, små skrittene hele tiden i bittesmå hotellrom.

Hun var da virkelig ikke en inspirasjon, meeeen, hun hadde VELDIG BREDT SMIL DA ... as if det betyr noe for min utvikling.

Anonymkode: 9d2cd...440

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva med denne?? 🤣

Rockstjerne ønskes 😂

Herregud 😂 Jobbannonsegjengen i Nordic Choice Hotels må være noe helt for seg selv.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Men ville du søkt jobb som kokk hos Burger King i Storbritannia etter at de i går la ut en tweet om at kvinner hører hjemme på kjøkkenet?

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Men så mye skrivefeil da?! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva med denne?? 🤣

Rockstjerne ønskes 😂

Som skal være rengjører😂😂 Ser for meg Kiss-medlemmene i full sminke og utkledning stå der og vaske dass😂😂

Anonymkode: 4e54d...f65

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...