AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Jeg har blitt kjent med en veldig fin fyr, i mine øyne. Jobb, hus og virker som alt er på stell. Men han har 3 barn med 2 ulike mødre. Det er helt greit det også... MEN.. han ser disse barna ikke ofte, og han snakker ikke mye om denne situasjonen. Men slik jeg forstår det står han med barnemor i en tvist som skal opp i retten. Jeg tør egentlig ikke spør så mye da dette er en følsom tema for han. Men han ser 2 av 3 barna svært sjeldent. Og tror heller ikke de overnatter hos han, kun noen timer med kontakt hjemme hos han. Han har også sagt at jeg ikke skal møte noen av dem før alt er avgjort og kontakten er tilbake med barnemor og barn. Jeg er selv barnløs og har ingen forpliktelser til noen ting her i verden utenom jobb og familie. Roter jeg meg opp i noe som ikke er helt greit her eller? Anonymkode: 902b9...3e2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Virker fornuftig og ryddig at du ikke skal møte barna før saken er over og kontakt mellom foreldrene fungerer. Men 3 barn med 2 mødre er jo en del å forholde seg til, så jeg ville nok tenkt meg om. Han bør uansett prioritere barna. Anonymkode: d61e9...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Virker fornuftig og ryddig at du ikke skal møte barna før saken er over og kontakt mellom foreldrene fungerer. Men 3 barn med 2 mødre er jo en del å forholde seg til, så jeg ville nok tenkt meg om. Han bør uansett prioritere barna. Anonymkode: d61e9...ab8 TS her. Jeg har aldri vært bort i en mann med barn før. Så jeg ser gjerne ikke helt ''problemstillingen'' med at han har 2 barnemødre. Skaper dette ofte problemer eller noe? Anonymkode: 902b9...3e2
Sunshineyellow Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Husk at noen mødre gjør det vanskelig for menn å møte barna sine. Men ville nok ha sagt at du ønsker mer informasjon. Ønsker du selv barn i femtiden? Om det burde du tenke over økonomien hans (mye i bidrag ++). Men spørs selvfølgelig på alder på barna hans og.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Sunshineyellow skrev (2 minutter siden): Husk at noen mødre gjør det vanskelig for menn å møte barna sine. Men ville nok ha sagt at du ønsker mer informasjon. Ønsker du selv barn i femtiden? Om det burde du tenke over økonomien hans (mye i bidrag ++). Men spørs selvfølgelig på alder på barna hans og. Det er tre gutter, eldste er 8 og de to yngste er vel 3 og 5. Jeg har egentlig ikke tenkt på barn. Ble nettopp ferdig med en del år med utdannelse og begynt å jobbe. Men er jo noe som kan komme etter hvert. Tror jeg må revurdere dette muligens... Anonymkode: 902b9...3e2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): TS her. Jeg har aldri vært bort i en mann med barn før. Så jeg ser gjerne ikke helt ''problemstillingen'' med at han har 2 barnemødre. Skaper dette ofte problemer eller noe? Anonymkode: 902b9...3e2 Det kommer an på forholdene mellom ham og mødrene, å her er jo mange involvert. Så ja, jo flere involverte, jo større muligheter for mer eventuelle problemer å forholde seg til, naturlig nok. Anonymkode: d61e9...ab8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Det er helt umulig å si uten noe mer å gå på. Å være sammen med en skilt forelder er allerede litt tricky, og å være sammen med en med to skilsmisser bak seg ligeså. Kan godt hende at han er en flott fyr der ting bare ikke funka to ganger, og at dere får det mye bedre, men må si jeg ville stusset litt all den tid minst ett av disse bruddene ble så ille at det endte i retten. Ville sett det litt an før jeg valgte å eie noe sammen med eller få barn med vedkommende, hvertfall. Anonymkode: a3b8f...ded 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå