AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Har fått vite at jeg er så markert i ansiktet.. Hva vil det si? Anonymkode: e2f11...ab4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 At du for eksempel har klart markerte kinnben, noe som gir effekten "markert ansikt". Det er nok en noe subjektiv greie. Tror ikke det er ment negativt. Anonymkode: f30be...cfd
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At du for eksempel har klart markerte kinnben, noe som gir effekten "markert ansikt". Det er nok en noe subjektiv greie. Tror ikke det er ment negativt. Anonymkode: f30be...cfd Håper det er noe positivt ved det, ja... Anonymkode: e2f11...ab4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Sikkert at du er slank. Min erfaring er at tjukke mennesker sjelden er markerte i ansiktet. Så har du såklart de som er slanke, men har et litt mer «fyldig» ansikt, de er heller ikke markerte. Har du markert ansikt vil jeg si du har et litt slankt ansikt hvor f.eks kinnben som nevnt over er synlig. Det kan også være øyepartiet eller hake. Tenker ikke det er noe negativt. Modeller er jo ofte litt markerte. Hilsen en slank uten markert fjes.. Ser litt tjukk ut i ansiktet på en måte. Anonymkode: 6ccb9...c7a
tøydokka Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Jeg ville tenkt det var positivt, at man har synlige konturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå