Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på tidlig ultralyd og lurer på om noen av dere vet om man kan få kjøpt bildene og evt hvor mye de koster? skal på medicus :) 

Anonymkode: 5521f...acc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært på tidlig ultralyd der bildene ikke er inkludert i prisen. Så de får du nok med deg uten ekstra kostnad. 

Anonymkode: 3de12...8a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Har fått bildene enten på mail eller på en link på sms. Vært to forskjellige steder og vært sånn begge steder :)

Anonymkode: ee491...13f

Skrevet

Jeg har aldri betalt noe for bildene hos Medicus. Vært henvist, så eneste kostnad har vært egenandel for undersøkelsen. 

AnonymBruker
Skrevet
On 3/9/2021 at 6:40 AM, AnonymBruker said:

Skal på tidlig ultralyd og lurer på om noen av dere vet om man kan få kjøpt bildene og evt hvor mye de koster? skal på medicus :) 

Anonymkode: 5521f...acc

Hos Medicus (Oslo) var bildene inkluderte i prisen :) Vi tok TUL der i desember 2020.

Anonymkode: f40f5...d19

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært hos Medicus, fikk dere digitale bilder eller bare på papir? Jeg var der for noen uker siden og fikk bare en sånn papirremse med fire bilder. 

Anonymkode: 2be7d...01f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dere som har vært hos Medicus, fikk dere digitale bilder eller bare på papir? Jeg var der for noen uker siden og fikk bare en sånn papirremse med fire bilder. 

Fikk papir jeg også, men det er riktignok en del år siden sist. Skulle tro at de hadde gått over til digital nå... men sikkert ikke prioritert det. Enkelt for dem å klikke på den knappen så kommer bildet ut.

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

På Medicus (Oslo) fikk vi bilder på papir. Det eneste stedet vi fikk digitale bilder (og video) var Oslo jordmor og ultralydklinikk.

Anonymkode: f40f5...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...