Gjest Revenka Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Er det noen kreative sjeler her som har en ide om hvordan jeg kan få et fint monogram av bokstavene C (meg) og K (samboeren)?? Hvilken bokstav skal stå først, mannens eller kvinnens?
Lassie Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 Har ingen tips til hvordan du skal sette dem, men det mest vanlige er å ha kvinnens bokstav først, ut fra det jeg har sett og lest.
Snutus Skrevet 23. august 2005 #3 Skrevet 23. august 2005 Gå inn på bryllup.dk. Der finner du mange fine monogrammer. Har ikke sett så nøye, men det er iallefall mange fine på CK.
Gjest Revenka Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Oki. takk for svar Har prøvd litt her med å la C'en forlenges oppover slik at det blir "ryggen" til K'en. Ser litt rart ut. Men de må vel ikke henge sammen? Jeg har ikke peil annet enn at jeg vet at jeg vil ha det!!
tøydukke Anna Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 Kan du ikke la K'n henge ned fra C'n da? Hvis du finner en litt sirlig font, så har jo gjerne c'er noen utstikkere. Bare et forlag jeg kom på i forbifarten! Håper du finner ut av det!
Gjest Revenka Skrevet 23. august 2005 #6 Skrevet 23. august 2005 Ja kanskje det Jeg er ikke så flink til å tegne jeg da, men skal ta en titt på den danske siden. Visste ikke at det fantes slike sider jeg
Gjest Revenka Skrevet 23. august 2005 #8 Skrevet 23. august 2005 Lassie, takk skal du ha. Tror jeg skal bruke en av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå