Gå til innhold

Klarer ikke oppnå orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får det bare ikke til med sex med partner. Aldri gjort det med noen andre heller. Klarer bare ved onanering. 
Litt vanskelig å ikke være 100% tilstede da han ofte på stoppe opp for å ikke komme. Eller så er jeg bare opptatt med å tenke på at han snart skal komme. Sexen er deilig men får ikke tid på meg

Anonymkode: ef401...445

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nyt sexen, det kan ta år før man får orgasme, sex er godt uansett, slapp av og nyt. ❤️

Anonymkode: 4b1e0...be4

• Liker 1
Skrevet

Skjønner frustrasjonen! Jeg har vært der. Men det er også mulig å finne løsninger. 🤗

Å jage etter orgasmen, gjør at orgasmen glipper for meg. Prøv å fokusere på å nyte - fremfor å tenke på om du får orgasme.

Å stoppe/endre teknikk er effektivt for å roe ned hvis man nærmer seg å komme. Så jeg skjønner at han gjør det, men dessverre fungerer det på oss også. De fleste (?) kvinner trenger stimuli av klitoris for å komme. Derfor pleier vi å kose med klitoris både før han kommer inn i meg og når han trenger pause. 💜

(Her har jeg skrevet litt om min reise - og noen flere tips som har fungert for oss.)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Får det bare ikke til med sex med partner. Aldri gjort det med noen andre heller. Klarer bare ved onanering. 
Litt vanskelig å ikke være 100% tilstede da han ofte på stoppe opp for å ikke komme. Eller så er jeg bare opptatt med å tenke på at han snart skal komme. Sexen er deilig men får ikke tid på meg

Anonymkode: ef401...445

Tenker du på orgasme ved penetrering?

Som de aller fleste kvinner i hele verden, så er du kanskje avhengig av klitorisstimulanse for å oppnå orgasme.

Det som i alle år funket fint for meg og min partner var at hun fikk orgasme før vi i det hele tatt begynte "samleie/penetrasjon".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg hjelper det å bruke tid på forspill, slik at jeg er skikkelig kåt, samt bruke en klitorisvibrator. Jeg har også lettere for å bli tent hvis vi har sex på dagtid, på kvelden er jeg ofte for sliten.

Hvis problemet er at du stresser med å komme før han kommer - hva om han kan slikke deg, evt fingre deg mens du bruker klitorisvibrator, først?

Anonymkode: 496a5...3f6

Skrevet

Han kan vel bare komme, også gå for runde to med en gang? Tar alltid lengre tid å komme gang nr. 2.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må man på død og liv ha orgasme? Er det ikke nok å bare ha det deilig?

Ikke hør på alle disse samlivsspaltene og skribenter som tyter ørene dine fulle om orgasmer. 

Anonymkode: 60d6e...e19

AnonymBruker
Skrevet

Det holder med å nyte sexen. Jeg har det samme som deg, får bare ikke orgasme hvor godt det er. Eneste jeg krever av mann er han gir meg tid til å nyte og, f.eks holde seg så lenge han klarer.

Anonymkode: 8911f...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...