AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Får det bare ikke til med sex med partner. Aldri gjort det med noen andre heller. Klarer bare ved onanering. Litt vanskelig å ikke være 100% tilstede da han ofte på stoppe opp for å ikke komme. Eller så er jeg bare opptatt med å tenke på at han snart skal komme. Sexen er deilig men får ikke tid på meg Anonymkode: ef401...445
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Nyt sexen, det kan ta år før man får orgasme, sex er godt uansett, slapp av og nyt. ❤️ Anonymkode: 4b1e0...be4 1
Fioljenta Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Skjønner frustrasjonen! Jeg har vært der. Men det er også mulig å finne løsninger. 🤗 Å jage etter orgasmen, gjør at orgasmen glipper for meg. Prøv å fokusere på å nyte - fremfor å tenke på om du får orgasme. Å stoppe/endre teknikk er effektivt for å roe ned hvis man nærmer seg å komme. Så jeg skjønner at han gjør det, men dessverre fungerer det på oss også. De fleste (?) kvinner trenger stimuli av klitoris for å komme. Derfor pleier vi å kose med klitoris både før han kommer inn i meg og når han trenger pause. 💜 (Her har jeg skrevet litt om min reise - og noen flere tips som har fungert for oss.) 1
sicario Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Får det bare ikke til med sex med partner. Aldri gjort det med noen andre heller. Klarer bare ved onanering. Litt vanskelig å ikke være 100% tilstede da han ofte på stoppe opp for å ikke komme. Eller så er jeg bare opptatt med å tenke på at han snart skal komme. Sexen er deilig men får ikke tid på meg Anonymkode: ef401...445 Tenker du på orgasme ved penetrering? Som de aller fleste kvinner i hele verden, så er du kanskje avhengig av klitorisstimulanse for å oppnå orgasme. Det som i alle år funket fint for meg og min partner var at hun fikk orgasme før vi i det hele tatt begynte "samleie/penetrasjon". 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 For meg hjelper det å bruke tid på forspill, slik at jeg er skikkelig kåt, samt bruke en klitorisvibrator. Jeg har også lettere for å bli tent hvis vi har sex på dagtid, på kvelden er jeg ofte for sliten. Hvis problemet er at du stresser med å komme før han kommer - hva om han kan slikke deg, evt fingre deg mens du bruker klitorisvibrator, først? Anonymkode: 496a5...3f6
GudSelv Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 Han kan vel bare komme, også gå for runde to med en gang? Tar alltid lengre tid å komme gang nr. 2. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #7 Skrevet 9. mars 2021 Hvorfor må man på død og liv ha orgasme? Er det ikke nok å bare ha det deilig? Ikke hør på alle disse samlivsspaltene og skribenter som tyter ørene dine fulle om orgasmer. Anonymkode: 60d6e...e19
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 Det holder med å nyte sexen. Jeg har det samme som deg, får bare ikke orgasme hvor godt det er. Eneste jeg krever av mann er han gir meg tid til å nyte og, f.eks holde seg så lenge han klarer. Anonymkode: 8911f...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå