AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Noen som har hørt om denne dietten før? En lege som har forsket på dette og funnet at pasientene blir friskere og bedre av å følge en lavkalori diett over lengre tid. Mange som mister opp til 15-20kg på dietten. Anonymkode: cb28d...83e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Det er bedre med lavkarbo mot diabetes. Lite karbohydrater og mer fett. Anonymkode: 65824...b3c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Det er altfor lite, du kommer til å få problemer. Hjertebank og svimmelhet. Anonymkode: 65824...b3c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er altfor lite, du kommer til å få problemer. Hjertebank og svimmelhet. Anonymkode: 65824...b3c Jeg har gjort mine research. Tror jeg stoler mer på forskning og leger og hva man kan forvente. Anonymkode: cb28d...83e
Matas Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt. * Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her. Viser også til deres kilde her (side 187). * Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Tråden er også ryddet for matinntak under 1500 kcal. - Matas, moderator.
Anbefalte innlegg