Gå til innhold

foundation stift?

Gjest Mona Lisa

Anbefalte innlegg

Gjest Mona Lisa

Noen her som har prøvd foundation stiftene til maybelline eller loreal? Det høres jo veldig praktisk ut, men funker det ?

ML=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Maybelline sin. Jeg kjøpte den lyseste som fantes, men nå på vinteren mistenker jeg selv den for å være litt for mørk.

Jeg synes den blir fet uten pudder, og det skulle den vel ikke være. Den skal vel være foundation og pudder i ett, sånn 3 i 1-løsning. (Husker ikke hva det siste er i så fall.) Den dekker ikke noe særlig, men den jevner vel litt ut. Føler at jeg må ha på ganske mye for at den skal være ordentlig dekkende.

Er egentlig ikke så fornøyd, men jeg får aldri rota meg til å kjøpe en ny foundation, så det er den eneste jeg har. icon_rolleyes.gif

Catzy

WYGIWYGAINGW.

- What You Get Is What You're Given And It's No Good Whining.

(Terry Pratchett, Science of Discworld)1212[ Dette Innlegg er endret av: Catzy den 2002-03-10 19:58 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den fra Shiseido er veldig fet i konsistensen, og krever at man bruker løspudder i tillegg. Den fra L'Oréal er mer pudret i konsistensen, og man kan bruke den alene. Problemet her er kanskje å finne en farge som passer deg.

-meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bruker den fra shiseido og den er den beste jeg har prøvd, den sitter som et skudd og jeg har aldri opplevd å måtte bruke løspudder over!

Men vi er jo forskjellige. Jeg har en normal hud, od den er perfekt for meg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har brukt Isadoras Express Foundation stick og har vært veldig fornøyd med den. Nå finner jeg den imidlertid ikke igjen i butikkene:( Noen som vet om den har gått ut av produksjon!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...