AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 På prideparaden i Stavanger for noen år siden stod det en eldre kvinne fra Partiet de Kristne og ropte ut masse stygt til deltagerne. Hun påsto blant annet at mennesker som støtter homofile er besatt av demoner, og skal snart bli straffet. Hun begynte også å snakke om steining, og at min homofile venn som også er muslim «egentlig skulle vært steinet». Hun påsto også at Gud hadde straffet homofile som i Sodoma og Gomorra med å forårsake en togulykke i Nederland der flere homofile om bord døde, og at det snart vil skje med oss. Høres kanskje ut som troll, men det skjedde dessverre... Poenget var at jeg ikke finner denne ulykken på nett, noen som vet hvilken ulykke kjerringa mente? Anonymkode: 5fce6...844
Silva Pluvialis Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Hun må ha hatt vrangforestillinger. Virker nesten som psykose. Forstår at det var vondt, men det var garantert ikke deg det var noe galt med. ❤️ 10
GammelKaktus Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Dama var sprø, ikke dvel ved det, slike folk er ikke verdt tiden din. 9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Det hun sa var uakseptabelt. Med det sagt, så tenker jeg at det garantert er noe galt med deg også, det er det med alle. Så ikke døm andre før du har feiet for egen dør. Anonymkode: 53157...ed0 2
knulleGuden666 Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Slik er det dessverre mye av rundt om i Norge 4
CorvusCorax Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Hun har vrangforestillinger. Ikke ta innover deg hva syke folk sier. 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 Takk for hyggelige svar❤️. Men det er ingen som vet hva ulykke hun sikta til? Anonymkode: 5fce6...844
Gjest Maxwell Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 Ingen vits i å gidde å høre etter engang når man møter på folk som påstår sånt. Vet ikke hvilken ulykke hun mente.
Diafragma Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 Jeg tipper hun trodde på det hun sa, og at hun sånn sett ikke var gal. Hun brant vel vare for det livssynet. Heldigvis er det en tankegang som er på vei ut. Jeg syns helt oppriktig synd på alle religiøse mennesker. Det eneste jeg håper på, er at det gir dem en slags trygghet frem til døden. Ingen fortjener å ikke høre til, selv om de valgte (eller ble oppfostret til) noe misvisende. 2
knulleGuden666 Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 Det sier mer om Gud, ham som skapte de homofile og han som skapte all elendighet her i verden. Skapelsen hans gikk til helvete med en gang, han klarer alt sier de kristne, hvorfor i helvete klarte han da ikke å skape noe ordentlig?? Selv ikke etter guds andre forsøk med vannflommen klarte han å få bort synden, ho bør heller se feil med sin egen bok før ho tar andres "feil"..... 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 Hvis dette virkelig plager deg den dag i dag, bør du gå inn i deg selv og tenke på hvorfor du dveler over fortiden. Du skriver her at det skjedde for noen år siden. Kom deg over det. Kan anbefale noen gode psykologer på østlandet, om du bor der. Da må du skru av anonym-knappen slik at jeg får sendt deg en PM. Anonymkode: 53157...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Nei. Dette må du bare glemme dama var koko. Har ingenting med deg å gjøre Ellers er det ikke negativt å være homofil i Stavanger? ikke som jeg har fått med meg slike folk finner man overalt, neste dag har hun noe imot muslimer Anonymkode: 88b2a...22f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 Hun var åpenlyst forstyrret. Men siden du har hengt deg opp i det ene hun sa - det har vært mange togulykker med dødsfall i Nederland. Siden en stor del av befolkningen er homofile så er det sannsynlig at flere homofile kan ha blitt drept i noen av disse ulykkene: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_the_Netherlands Anonymkode: a0fee...6d3
TheRadioMan Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 Hvorfor gidder du å bry deg om en dame som sprer hat. Du kan si som Jesus at den uskyldige kan kaste den første steinen 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #15 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun var åpenlyst forstyrret. Men siden du har hengt deg opp i det ene hun sa - det har vært mange togulykker med dødsfall i Nederland. Siden en stor del av befolkningen er homofile så er det sannsynlig at flere homofile kan ha blitt drept i noen av disse ulykkene: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_the_Netherlands Anonymkode: a0fee...6d3 Så litt på den, men fant ikke noe spesifikt Anonymkode: 5fce6...844
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #16 Skrevet 9. mars 2021 TheRadioMan skrev (15 timer siden): Hvorfor gidder du å bry deg om en dame som sprer hat. Du kan si som Jesus at den uskyldige kan kaste den første steinen 🙂 Synes bare det var syk oppførsel Anonymkode: 5fce6...844
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mars 2021 #17 Skrevet 9. mars 2021 Hun er nok psykisk syk eller dement. Ikke bry deg
Honey Dew Skrevet 9. mars 2021 #18 Skrevet 9. mars 2021 Og kristendommen skal være en religion der menneskeverd står sterkt, men det gjør nok ikke det for henne. 1
Kinder Skrevet 9. mars 2021 #19 Skrevet 9. mars 2021 Tenk på alle togulykkene der heterofile har blitt drept da. Er de også straffet da, eller? Jeg skjønner at sånne utsagn kan gå inn på deg, for det er skikkelig ubehagelig og stygt sagt. Men du vil få det mye bedre om du klarer å riste deg av deg. Tenk på at denne damen var ekstremt trangsynt og at hun i tillegg hadde vrangforestillinger. Og det er i all hovedsak hennes tap. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #20 Skrevet 9. mars 2021 Kinder skrev (3 timer siden): Tenk på alle togulykkene der heterofile har blitt drept da. Er de også straffet da, eller? Jeg skjønner at sånne utsagn kan gå inn på deg, for det er skikkelig ubehagelig og stygt sagt. Men du vil få det mye bedre om du klarer å riste deg av deg. Tenk på at denne damen var ekstremt trangsynt og at hun i tillegg hadde vrangforestillinger. Og det er i all hovedsak hennes tap. Ikke sant Anonymkode: 5fce6...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå