Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen solskinnshistorier på forhold som har utviklet seg fort?

Føles litt for godt til å være sant, men er i et forhold som har utviklet seg veldig fort. Det var egentlig oss fra første date, og vi flyttet så og si sammen etter 2 uker. Jeg er ikke litt skremt engang, fordi det føles så bra og riktig. I andre situasjoner ville jeg nok bremset litt mer. 
Føler bare litt på fordommer fra rundtomkring på at ting går «for fort» og at det da er dømt til å gå skeis... sikkert mange som har opplevd begge utfall, men trenger litt backing på alle følelsene jeg sitter med i kroppen nå.  Det er vel ingen fasit på at man må date så så lenge og være sammen så så lenge og bo sammen så så lenge osv osv...  oppfatter det nesten slik..

Anonymkode: 5933d...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så bra med denne personen? Har du mange forhold bak deg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
beige skrev (Akkurat nå):

Hva er så bra med denne personen? Har du mange forhold bak deg?

Han får meg til å føle meg trygg, vi har mange felles interesser og verdier og har det gøy sammen. Kan se for meg en fremtid med han. Og ja, har tre lenger forhold bak meg.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han får meg til å føle meg trygg, vi har mange felles interesser og verdier og har det gøy sammen. Kan se for meg en fremtid med han. Og ja, har tre lenger forhold bak meg.

TS

Kommuniserer dere bra? Er det noe ved han som irriterer deg?

AnonymBruker
Skrevet
beige skrev (Akkurat nå):
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS

Kommuniserer dere bra? Er det noe ved han som irriterer deg?

Ekspander  

Føler det! Nei, ikke som jeg har bemerket meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg gjorde den feilen selv. 
Møtte en mann og han ble jeg storm forelsket i. Vi flyttet sammen ganske fort, etter å kun vært sammen i 2 mnd. Alt føltes så riktig. 

Jeg ble gravid knapt 1 år etterpå. Allerede da begynte jeg å se hvem han virkelig var. Han hadde manipulert meg hele veien til å tro at han var perfekt. 
Han svindlet meg for penger og brukte meg. Mye psykisk vold i bildet. 

Ta deg god tid til å bli kjent med personen før dere etablerer dere. Har du en dårlig magefølelse så stol på den. Skulle ønske jeg stolte på min. 

Er nå i et nytt forhold og jeg tar meg god tid til å bli kjent med han først. Skal ikke flytte sammen med han før kanskje om et par år. For vil virkelig vite om det er et menneske jeg kan stole på. 

Anonymkode: abe94...d70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min skulle låne sofaen min i et par uker til han fant seg en leilighet når han gikk fra sin ex. Vi kjente hverandre ikke, men hadde mange felles venner. Men han sov vel bare en natt på den sofaen og siden har det vært oss to. Vi forlovet oss etter 3 mnd og giftet oss et år etter det. Vi har snart vært gift i 2 år og har ennå ikke hatt en eneste krangel. 

Anonymkode: 04b66...cf3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk er skeptiske fordi de har sett raske forhold gå dukken kjapt. 

Eneste å gjøre er å bruke samboerskapet til å bli godt kjent. Så vil det jo vise seg om det går veien.

Anonymkode: 854cb...f82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde for noen år siden at jeg hadde en slik solskinnshistorie, men jeg var bare manipulert til å tro det. 

det er 3 år siden jeg kom meg vekk fra min psykopat eks. Han prøver å ta fra meg barnet mitt for å hevne seg på meg og ha kontroll over meg. Det har kostet meg alt... 

kommer aldri aldri til å flytte sammen med en mann så raskt igjen.

Det tar tid å bli kjent. Og når man er forelsket er man blind

Anonymkode: d00e2...e97

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min ble sammen etter et par dager, flyttet sammen iløpet av 3uker, forlova oss etter 4mnd, giftet oss et år etter vi forlovet oss. Vært lykkelig gift i 13år i juni🥰

Så det er fint mulig at forhold som går fort fram holder. 

Anonymkode: b5fd4...811

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo være din store kjærlighet. Han kan være en psykopat. Han kan bli din bestevenn. Du kan gå lei neste måned. Han kan holde på med flere. Han kan være en kjernekar. Du kan ha funnet den rette. Hvem vet?

Anonymkode: 3933e...cac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg  er en av de som fikk svi av å gå for fort frem, jeg vil bare be deg tenke over en ting, går handlinger og ord overens? Gjør han det han sier og sier han hva han gjør? Er han konkret i handlingene sine? Ikke bare fagre ord? Da kan det gå veien dette. 

Anonymkode: ce8e1...fbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff ham fredag, ble kjærester lørdag og samboere 3 mndr etterpå. Vi var sammen i 7 år og er fortsatt gode venner mange år etter det ble slutt 😊

Anonymkode: 2087a...a77

• Liker 1
Skrevet

Erfaringsvis ligger det mye i ordtaket «easy come, easy go» og «kjærlighet gjør blind». Et viktig aspekt er jo om noen av dere har barn? I så tilfelle bør dere kanskje ikke forhaste dere. Hvis ikke, og hvis alt føles greit, hvorfor ikke?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg trodde for noen år siden at jeg hadde en slik solskinnshistorie, men jeg var bare manipulert til å tro det. 

det er 3 år siden jeg kom meg vekk fra min psykopat eks. Han prøver å ta fra meg barnet mitt for å hevne seg på meg og ha kontroll over meg. Det har kostet meg alt... 

kommer aldri aldri til å flytte sammen med en mann så raskt igjen.

Det tar tid å bli kjent. Og når man er forelsket er man blind

Anonymkode: d00e2...e97

Har samme historie. Det er helt forjævlig.. 

Han manipulerer alle rundt seg til å tro at jeg er den som er psykopat. Stakkars barnet vårt som må lide. Kjemper en hard kamp nå for sønnen min. 

klem til deg ❤️

Anonymkode: abe94...d70

• Liker 1
Skrevet

Gikk veldig fort for oss synes jeg rent objektivt. Vi kjøpte hus etter tre mnd...

Det er nå snart 19 år siden, og her bor vi begge to fortsatt 😉

Det kan altså gå an! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som har noen solskinnshistorier på forhold som har utviklet seg fort?

Føles litt for godt til å være sant, men er i et forhold som har utviklet seg veldig fort. Det var egentlig oss fra første date, og vi flyttet så og si sammen etter 2 uker. Jeg er ikke litt skremt engang, fordi det føles så bra og riktig. I andre situasjoner ville jeg nok bremset litt mer. 
Føler bare litt på fordommer fra rundtomkring på at ting går «for fort» og at det da er dømt til å gå skeis... sikkert mange som har opplevd begge utfall, men trenger litt backing på alle følelsene jeg sitter med i kroppen nå.  Det er vel ingen fasit på at man må date så så lenge og være sammen så så lenge og bo sammen så så lenge osv osv...  oppfatter det nesten slik..

Hvor gamle er dere ?

Anonymkode: 8891a...cee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min møtte hverandre over nettet. Han bodde da i et annet land hvor eneste måten å besøke hverandre på var å fly til hovedstaden og så fly videre til neste by. Fly til hovedstaden var billig, men videre så ble det så sjukt dyrt at vi bestemte oss heller for å ikke besøke hverandre, men han fløy til meg og flyttet rett inn. Da hadde vi pratet et par mnd via nettet bare. 
Så jeg hentet han på flyplassen, dro hjem til meg og vi har vært sammen siden. Det er nå 16 år siden

Anonymkode: 4cf1b...488

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet sammen med mannen etter 2 måneder, men pga avstand hadde vi da bare tilbragt 2 uker sammen. Det gikk bra, men jeg ser i ettertid at det bare var flaks. 😛 Vi visste egentlig altfor lite om hverandre.

Har vært sammen i 22 år nå.

Anonymkode: a4dd9...3d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor gamle er dere ?

Anonymkode: 8891a...cee

27 og 29 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...