Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beskriv drømmedama først utseendemessig, og deretter personlighetsmessig. Kjør på! La oss se hvilke svar vi får

Anonymkode: c1101...4a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

160, 50kg, brun og glatt hud, mørkt hår.

Snill, omtenksom, empatisk, omsorgsfull.

Anonymkode: d1e7e...8df

AnonymBruker
Skrevet

Relativt høy (170+) livsglad eventyrer som tar meg med ut, og som samtidig setter pris på hvor heftig nerd jeg kan være noen ganger. En som vil holde seg i form og ikke er redd for å bli møkkete på henda; som er organisert og strukturert og tålmodig. En som kan stå på sitt uten å bli sint eller forbannet, men som også er sensitiv og empatisk med folk rundt henne. Må gjerne ha sterke interesser eller lidenskaper som definerer henne, og som hun brenner for å formidle til andre. En som har høy libido og er uredd i senga, og som kan gi komplimenter om både kropp og sjel.

Altså... kan fortsette men føler dette blir vel mye 😁

Anonymkode: dfdd4...5e3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Relativt høy (170+) livsglad eventyrer som tar meg med ut, og som samtidig setter pris på hvor heftig nerd jeg kan være noen ganger. En som vil holde seg i form og ikke er redd for å bli møkkete på henda; som er organisert og strukturert og tålmodig. En som kan stå på sitt uten å bli sint eller forbannet, men som også er sensitiv og empatisk med folk rundt henne. Må gjerne ha sterke interesser eller lidenskaper som definerer henne, og som hun brenner for å formidle til andre. En som har høy libido og er uredd i senga, og som kan gi komplimenter om både kropp og sjel.

Høres ut som meg på en god dag (les: livsglad eventyrer som tar meg med ut).

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var da som bare! Dette hadde vært meg hvis jeg bare var fire centimeter høyere :ler: 

Anonymkode: e10ea...301

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var da som bare! Dette hadde vært meg hvis jeg bare var fire centimeter høyere :ler: 

😄 Vel, er 190+ selv og har jeg ikke lyst til å ende opp som kvasimodo i en alder av 40. Så da må jeg nesten ha noen jeg ikke må bøye meg altfor mye ned for å kline med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vil bli sjekket opp😉 Hvorfor skriver du ellers den kommentaren? Totalt uinteressant for andre å lese

Anonymkode: 921f7...5a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Beskriv drømmedama først utseendemessig, og deretter personlighetsmessig. Kjør på! La oss se hvilke svar vi får

Anonymkode: c1101...4a5

Underdanig

Beundrende

170, 60 kg, puppe størrelse D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...