Gå til innhold

Melder det snø hos deg også denne uken?

Melder det snø ho deg?   

23 stemmer

1. 1. Melder det mer snø hos deg

• Ja, dessverre
      16
    • Ja, heldigvis
      0
    • Nei, dessverre
      0
    • Nei, heldigvis
      7

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her melder det masse snø, håpet vinteren var over jeg, har hatt vinter her siden desember og er dritt lei. Vil ha sommer og sol jeg nå og dra på stranda og bade osv, blir visst ikke sommer i år 

Anonymkode: 16829...775

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp snø her også, lei nå.. men har småsnødd de siste dagene, blir mer i natt og i morgen.

Anonymkode: 44fbb...78a

AnonymBruker
Skrevet

Nope

Anonymkode: ddc58...cf0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jepp snø her også, lei nå.. men har småsnødd de siste dagene, blir mer i natt og i morgen.

Anonymkode: 44fbb...78a

Tragisk er det. Snø og kulde har vart lenge nok nå

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nope

Anonymkode: ddc58...cf0

Heldiggris, skulle gjerne byttet med deg 😁

AnonymBruker
Skrevet

Sludd, men ser det er mildt. Blir nok regn. Vestfold. 

Anonymkode: 545dd...770

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sludd, men ser det er mildt. Blir nok regn. Vestfold. 

Anonymkode: 545dd...770

Her melder det minus og bare snø, jeg bor i innlandet ikke så langt fra Mjøsa 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Bergen. Snø?

Ser det er meldt ned mot 3 grader med mulighet for sludd på onsdag, men så er det strake vegen opp igjen på 7 grader. I forrige uke var det 11,6 grader.

Blomstringen har begynt, dog veldig sent i år. I fjor begynte de første rhododendron  å blomstre i botanisk hage i begynnelsen til midten av januar. 

Anonymkode: 1b5e3...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke! Snødde 80 cm i helga og har problemer med å finne steder å måkke den nå. 

Troms

Anonymkode: ee05f...74d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bergen. Snø?

Ser det er meldt ned mot 3 grader med mulighet for sludd på onsdag, men så er det strake vegen opp igjen på 7 grader. I forrige uke var det 11,6 grader.

Blomstringen har begynt, dog veldig sent i år. I fjor begynte de første rhododendron  å blomstre i botanisk hage i begynnelsen til midten av januar. 

Anonymkode: 1b5e3...e6d

Heldige dere er, har vært ganske varmt her også en ukes tid nå, men er fremdeles en god del snø og blomstringen er lang vekk. I fjor grodde gresset på denne tiden 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Heldigvis ikke! Snødde 80 cm i helga og har problemer med å finne steder å måkke den nå. 

Troms

Anonymkode: ee05f...74d

Uff det var ikke lite nei, bra dere ikke får mer nå da hvertfall. Har slitt med å finne plass til snøen jeg også i vinter. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Snø, dessverre. Ikke at jeg ikke forventet det, det skulle et mirakel til for at det holdt seg mildt nok til å unngå snø fra februar og frem til det blir ordentlig vår. likevel er det ganske så irriterende. Det aller verste er at nå er endelig den bratte innkjørselen min blitt farbar, men risikerer ikke å brekke nakken om man går ned, nå er det meldt ca. 20 mm. snø og vi rykker tilbake til start... Lurer på hvor mange ganger man skal gjenta den prosessen i år.

Anonymkode: ea687...a14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Snø, dessverre. Ikke at jeg ikke forventet det, det skulle et mirakel til for at det holdt seg mildt nok til å unngå snø fra februar og frem til det blir ordentlig vår. likevel er det ganske så irriterende. Det aller verste er at nå er endelig den bratte innkjørselen min blitt farbar, men risikerer ikke å brekke nakken om man går ned, nå er det meldt ca. 20 mm. snø og vi rykker tilbake til start... Lurer på hvor mange ganger man skal gjenta den prosessen i år.

Anonymkode: ea687...a14

Ja det er det samme her, endelig ble innkjørselen farbar og nå blir det samme driten igjen. 

Skrevet

Ja, dessverre  😞

Jeg er virkelig litt lei av snø nå, og gleder meg veldig til sommeren endelig kommer.

❄️🌞:fryser::sjokolade:

AnonymBruker
Skrevet

Her er det kommet mer snø dessverre. Heldigvis ser det ikke glatt ut ute. Jeg regner med at den forsvinner fort. Og det er kun mars ennå, det er ikke trygt for snøfall før langt ut i mai.

Anonymkode: 17714...c10

AnonymBruker
Skrevet

Farevarsel for morgendagen i området her, skal visst komme 41 mm nedbør (som blir MASSE snø).

Hvis den der slår til, så blir det den verste snødagen vi har hatt hittil i vinter 😕 

Anonymkode: 8fae6...d9a

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Ja :angry:

Men skal gå over til sludd og regn. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Er meldt snø her, men bor såpass nærme havet at jeg regner med at jeg ikke ser noe til det akkurat her. 
Er uansett helt vanlig at det detter litt snø både i mars og april. Snødde til og med på 17. mai for noen år siden

Anonymkode: cf6e0...179

Skrevet

Nei er ikke meldt snø her jeg bor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (17 timer siden):

Nei er ikke meldt snø her jeg bor.

Heldig du er 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...