Gå til innhold

Hva synes du om kjønnshår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både kvinner og menn. Hva foretrekker du og hvorfor? 

Jeg er kvinne og foretrekker å ha litt hår, men ikke full busk. Før følte jeg at jeg måtte være glattbarbert til enhver tid for å være tiltrekkende. 

Jeg liker at menn har kjønnshår 😊

Anonymkode: 52875...6c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker å klippe det kort. 

Anonymkode: e5ffe...5c2

Skrevet

Kvinne selv og vil helst ikke ha hår.. glatt eller kort trimmet. Mannen kan godt ha hår, synes det er sexy. Men ikke en hel regnskog, kan ha en del hår men selvfølgelig trimmet og velstelt

Skrevet

Selv foretrekker jeg å være helt glatt (men syns også det er pent med litt hår). Foretrekker at partner er trimmet eller glatt.

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke om andre har kjønnshår, verken om du er mann eller kvinne. Liker på meg selv å ha det glattbarbert/kort, føler meg velstelt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og foretrekker glattbarbert hos kvinnen, jeg selv trimmer ganske hardt 

AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (5 minutter siden):

Jeg er mann og foretrekker glattbarbert hos kvinnen, jeg selv trimmer ganske hardt 

Synes knulleguder burde være uten preferanser. Evt være glatt om han ønsker andre skal være det altså 🤣

Anonymkode: 97d94...0a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes knulleguder burde være uten preferanser. Evt være glatt om han ønsker andre skal være det altså 🤣

Anonymkode: 97d94...0a7

Jeg ville helst vært helt glatt selv, men det liker de færreste kvinnene. Mitt problem er at jeg har mange sexpartnere, jeg er ikke monogam så har funnet ut at det beste er å trimme hardt

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det sånn at menn foretrekker kvinner glattbarbert ? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og lar håret være :) 

Anonymkode: 5a56c...ee2

• Liker 6
Skrevet (endret)

Er ung kvinne og selv liker jeg å fjerne håret der businessen skjer, også beholder jeg en trimmet trekant på vulva. Gidder ikke å shave når jeg ikke skal ha sex. Synes tissen ser litt stygg ut når man fjerner absolutt alt, men det er jo smak og behag. På menn liker jeg når håret er trimmet.

Endret av Harleyy
  • Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing/tull.

Chantielle mod.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke sånn. Det er stor variasjon i preferanser blant menn, og mange vil foretrekke full busk fremfor glattbarbert

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det regelrett er usexy om en mann barberer seg for mye eller er helt glatt der nede. En trim er greit. Selv foretrekker jeg glatt/godt trimmet på meg selv. 

Anonymkode: 80141...e3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og lar det aldri gro ut i mer enn maks 4 dager. Jeg foretrekker at mannen shaver seg.

Anonymkode: 367eb...b49

• Liker 1
Skrevet

Syns kjønn av begge kjønn ser veldig stusslige ut uten hår. Så jeg trimmer bare og foretrekker at mannen har hår også

Skrevet
Saph skrev (2 minutter siden):

Syns kjønn av begge kjønn ser veldig stusslige ut uten hår. Så jeg trimmer bare og foretrekker at mannen har hår også

Må si meg enig 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Glatt på meg selv og mannen. Best og ikke få hår i munnen når man slikker baller og suger staken. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg er mann og elsker at kvinner har kjønnshår.  Det tenner meg faktisk.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...