Gjest 1111 Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Tenker på å spare meg til en iPod i nærmeste fremtid, men vil gjerne høre om erfaringer med produktet? Verdt prisen? I forhold til en mp3-spiller? (Er tross alt 1300 kroner dyrere enn en vanlig mp3-spiller..)
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 Vi er veldig fornøyd! Enkelt program til omgjøring av CD'er til mp3, enkel å bruke og god plass! Jeg har en annen mp3-spiller, men er mer fornøyd med iPoden. Skulle gjerne hatt råd til en til!
Brunhilde Skrevet 23. august 2005 #3 Skrevet 23. august 2005 Jeg er veldig godt fornøyd med min iPod mini, men så er jeg svak for det meste som har applelogoen på seg da!
Samantha Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Eg har iPod Photo (30gb). Elskar den over alt!! Føler nesten at den er babyen min Såååå vanvittig masse plass, har mange forskjellige spillelister og berre velstand. Eg har i alle fall ikkje noko negativt å komme med foreløbig (fikk den i mars). LØP OG KJØØØØP!!!
Cronos Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Det finnes teknisk bedre spillere enn iPod, men den følelsen av kvalitet og brukervennelighet iPod har, skal du lete lenge etter. Dette alene plasserer den høyt opp på listen av de "beste" spillere. Selv om plass og spillelister ikke er noe argument for iPod i seg selv. Personlig ville jeg valgt en annen spiller, men iPod er blant de beste. (Nå regner jeg med at du snakker om iPod og ikke iPod Mini eller iPod Shuffle).
Gjest allium Skrevet 24. august 2005 #6 Skrevet 24. august 2005 Jeg er veldig fornøyd med min mini iPod. Den kan du jo få helt ned i 1900 kroner nå også, har jeg sett.
Gjest 1111 Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 Jeg glemte å legge på et "mini" på iPod. Jeg har ikke råd til annet. Noen som har erfaringer med mini iPod?
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Jeg er fornøyd med minien, men misfornøyd med batterikapasiteten. Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å lade den.
tøydukke Anna Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Jeg er veldig fornøyd med iPod mini'en min! Den har plass til mer musikk en jeg har klart å fylle opp enda, og batterikapasiteten er også bra nok til mitt bruk. Jeg fikk den ril jul og hadde faktisk ikke trodd jeg ville komme til å bruke den så mye, men jeg bruker den faktisk litt hver dag. Den er med i bilen, hvis jeg går/ sykler en tur og så kobler jeg den til Tivoli radioen så jeg kan høre på musikk uten øreplugger også. Kjempefornøyd med den jeg hvert fall!
Superlammet Skrevet 25. august 2005 #10 Skrevet 25. august 2005 Jeg er fornøyd med minien, men misfornøyd med batterikapasiteten. Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å lade den. ← Batterikapasiteten er litt bedriten ja, men for min del er det bare å lade den når man oppdaterer den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå