Gå til innhold

Kjentes eggløsningssmertene annerledes ut den måneden du ble gravi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk du annerledes eggløsningssmerter den måneden du ble gravid? Kortere, lengere, kraftigere, svakere?

Anonymkode: 531f4...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er jo absolutt ingen logikk i det du spør om. 

Blir helt forundret over hva folk får seg til å spørre om. Litt kunnskap om kroppslige funksjoner burde være på plass, før man går hen og blir gravid 

Anonymkode: 03ba7...453

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo absolutt ingen logikk i det du spør om. 

Blir helt forundret over hva folk får seg til å spørre om. Litt kunnskap om kroppslige funksjoner burde være på plass, før man går hen og blir gravid 

Anonymkode: 03ba7...453

Beklager, jeg bare tenkte det var gøy å vite🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 531f4...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker du før eller etter unnfangelsen? 😅

Anonymkode: 61150...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve eggløsning er jo ikke annerledes, siden egget bruker ca 5-9 dager på å feste seg i livmoren etter el, og man da faktisk blir gravid. Før det er ikke kroppen gravid, og alle symptomene er lik pms/etter el/før mensen symptomer.

Men noen kan kjenne festesmerter, noen får en liten festeblødning, andre merker ingenting. Noen kan få symptomer etter egget har festet seg, andre merker ikke noe før flere uker senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja min eggløsning føltes kraftigere. Viste seg at jeg slapp to egg 😅 

Jeg har alltid hatt litt ubehag under eggløsning. Smått med stikking på en side. Men den mnd jeg unnfanget tvillingene var eggløsningen «kraftigere». Kjente det på begge sider. Å husker jeg sa til mannen min at jeg syns det var rart at jeg plutselig skulle kjenne så mye. 

Men mitt siste barn merket jeg ingen forskjell på mnd jeg ble gravid å de andre mnd. Eggløsningen føltes helt likt. 

Anonymkode: 134eb...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg føltes det helt likt. Om enn hadde jeg litt mindre synlig eggløsningsslim den mnd jeg ble gravid. Symptomer 1-2 dager før forventet mens var 100% likt som måneden før da jeg ikke var gravid 😉 Hadde kun litt mer utflod i 3-4 dager enn jeg pleier.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...