Gå til innhold

Typen sover med tidligere fuckfriend?!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger hjelp! 
Har nylig fått meg kjæreste som jeg er veldig glad i, men vi har for tiden et langdistanseforhold der vi kun får tid til å møtes annenhver helg. 

Problemet er at han har en veldig god «venninne» som han egentlig ikke snakker så mye om. Hun er driiitpen (sånn typisk modellpen - stikk motsatt av meg) som ikke gjør saken noe bedre dessverre... De har vært venner i fire år og jeg fikk nettop vite at det har vært en seksuell relasjon dem i mellom og er redd for at det har vært følelser innblandet også. 🙃 De pleier å dra på fjellturer og teltturer sammen bare de to og jeg tenkte at det var noe som hørte fortiden til - helt til han snakket om at muligens skal dra på fjellet med henne neste helg. Altså bare henne, ikke med meg eller noen andre kompiser i bildet. 

Er dette innafor? Fortid er fortid og jeg vet at han har blitt cheata på i tidligere forhold, så tviler på at han utsetter noen for det samme. Men allikevel, jeg kunne ikke dratt alene på telttur med eksen i -15 grader og spoona med han for å holde varmen når jeg er i forhold med ny type. Det er bare helt feil for meg, selv om jeg aldri ville ligget med eksen igjen. 

Har ikke turt å ta det opp helt ennå fordi jeg vet at han kommer til å velge «vennskapet» han har med henne ovenfor meg da det vi har er ganske ferskt, hvertfall hvis han føler at jeg skal ha kontroll over han og sette grenser på hvem han får være med.  

Anonymkode: ba252...09c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er fullstendig uakseptabelt. 

Selvsagt ligger de sammen. Denne mannen kjører to forhold samtidig, rett foran øynene dine.

Anonymkode: 2d06b...2c8

• Liker 43
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er fullstendig uakseptabelt. 

Selvsagt ligger de sammen. Denne mannen kjører to forhold samtidig, rett foran øynene dine.

Anonymkode: 2d06b...2c8

Han har ikke møtt henne etter vi ble sammen (ennå) da hun bor på andre siden av landet. Hvis han ikke ligger med hu må han vel mangle noen sosiale antenner når det kommer til empati osv? Han har ikke vært i noe ordentlig forhold siden VGS og vi er 23 nå... Håper på det siste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Totalt ugreit. 

Anonymkode: d0370...88d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke greit! 

Om han ikke forstår dette så prat med han og be han snu situasjon. Hadde han syntes det var greit om du dro på telttur med en tidligere fuckfriend alene? Sier han ja til det, så bare sier han det for å kunne holde på dere begge to... Ingen hadde tenkt at dette var greit. 

Anonymkode: b7553...f4c

• Liker 15
Skrevet

Får vel prøve å ta det opp med han neste gang vi møtes, og hvis det ikke funker... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke greit! 

Om han ikke forstår dette så prat med han og be han snu situasjon. Hadde han syntes det var greit om du dro på telttur med en tidligere fuckfriend alene? Sier han ja til det, så bare sier han det for å kunne holde på dere begge to... Ingen hadde tenkt at dette var greit. 

Anonymkode: b7553...f4c

Men det blir så jævlig komplisert nå de i bunn og grunn har vært venner og har flere felles venner osv. hadde det bare vært de to og hadde de bare pult hadde det vært lettere å kreve liksom

Skrevet

Så du velger heller å vær sammen med en mann som ikke respekterer forholdet deres? Yikes. 

RETT OPP RYGGRADEN DIN! Om han heller velger «vennskapet» så er han uansett IKKE VERDT DET. Hvorfor skal du være sammen med en person som setter deg på andre- og tredjeplass?

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha noe forhold. Ikke med deg. Ikke med henne. Ikke med noen. Når ha. Blir 32 er han litt mer klar.....

stakkars dere som er 23 og fortsatt naive.  Dette er sånt som gjør livet utfordrende. Helt til dere lærer 

Anonymkode: 5266d...7cc

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Harleyy said:

Får vel prøve å ta det opp med han neste gang vi møtes, og hvis det ikke funker... 

Åhh, dette provoserer meg! 😂 

Nei, du skal ikke «prøve».. DU SKAL ta det opp med han og du SKAL fortelle nøyaktig hva du føler og mener!

Velger han deg bort så greit! Da vet du hvilken type han er og trenger ikke å sløse bort mer tid på den guttungen der. 

• Liker 25
Skrevet (endret)
Kenelz skrev (3 minutter siden):

Åhh, dette provoserer meg! 😂 

Nei, du skal ikke «prøve».. DU SKAL ta det opp med han og du SKAL fortelle nøyaktig hva du føler og mener!

Velger han deg bort så greit! Da vet du hvilken type han er og trenger ikke å sløse bort mer tid på den guttungen der. 

Sant! Haha jeg tar det opp uansett, mente at jeg skal prøve å trenge gjennom teflonhjernen hvis ikke det nytter ender forholdet her og nå. 

Endret av Harleyy
  • Liker 1
Skrevet
Just now, Harleyy said:

Sant! Haha jeg tar det opp uansett, mente at jeg skal prøve å trenge gjennom teflonhjernen hvis ikke det nytter ender forholdet her og nå. 

Sånn ja! Skjønner han ikke at dette er ugreit så er du heldig som har funnet ut av det så tidlig! 

Tenk på de som har vært sammen med en sånn type i noen år og kanskje til og med fått barn.. De har kastet bort så ekstremt mye tid og «investering» hos det mennesket! 

• Liker 8
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Trenger hjelp! 
Har nylig fått meg kjæreste som jeg er veldig glad i, men vi har for tiden et langdistanseforhold der vi kun får tid til å møtes annenhver helg. 

Problemet er at han har en veldig god «venninne» som han egentlig ikke snakker så mye om. Hun er driiitpen (sånn typisk modellpen - stikk motsatt av meg) som ikke gjør saken noe bedre dessverre... De har vært venner i fire år og jeg fikk nettop vite at det har vært en seksuell relasjon dem i mellom og er redd for at det har vært følelser innblandet også. 🙃 De pleier å dra på fjellturer og teltturer sammen bare de to og jeg tenkte at det var noe som hørte fortiden til - helt til han snakket om at muligens skal dra på fjellet med henne neste helg. Altså bare henne, ikke med meg eller noen andre kompiser i bildet. 

Er dette innafor? Fortid er fortid og jeg vet at han har blitt cheata på i tidligere forhold, så tviler på at han utsetter noen for det samme. Men allikevel, jeg kunne ikke dratt alene på telttur med eksen i -15 grader og spoona med han for å holde varmen når jeg er i forhold med ny type. Det er bare helt feil for meg, selv om jeg aldri ville ligget med eksen igjen. 

Har ikke turt å ta det opp helt ennå fordi jeg vet at han kommer til å velge «vennskapet» han har med henne ovenfor meg da det vi har er ganske ferskt, hvertfall hvis han føler at jeg skal ha kontroll over han og sette grenser på hvem han får være med.  

Anonymkode: ba252...09c

Her har du nok med en player og gjøre. Styr unna.

AnonymBruker
Skrevet

Hold oss oppdatert

Anonymkode: 48499...067

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei vet du hva.

Hvorfor holder han på med deg når han fortsatt har adgang til henne?

Anonymkode: 8e2fd...94c

Skrevet

Så absolutt ikke greit. Enig med forslaget om å snu situasjonen i forklaring til han og se hva han sier da. Uansett er det ikke innafor når dere er i et forhold, ferskt eller ikke. Aksepterer han ikke dette er han ikke verdt deg uansett hvor lite pen du føler at du er (henvisning til ditt eget første innlegg) lykke til 🌺

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Harleyy skrev (55 minutter siden):

Men det blir så jævlig komplisert nå de i bunn og grunn har vært venner og har flere felles venner osv. hadde det bare vært de to og hadde de bare pult hadde det vært lettere å kreve liksom

Du må jo sifra at det ikke er greit for deg. Helt normalt at man ikke har kontakt med noen man har hatt sex med før når man har kjæreste

Anonymkode: 884ad...5b4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hold oss oppdatert

Anonymkode: 48499...067

Skal holde dere oppdatert! 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har et godt vennskap med flere tidligere partnere som jeg treffer uten at kjæresten er med. Dette er det full aksept for og min mening er at så mye tillit skal det være mellom partnere. I vårt tilfelle går denne tilliten begge veier. 

Skrevet (endret)
Alterego666 skrev (4 minutter siden):

Jeg har et godt vennskap med flere tidligere partnere som jeg treffer uten at kjæresten er med. Dette er det full aksept for og min mening er at så mye tillit skal det være mellom partnere. I vårt tilfelle går denne tilliten begge veier. 

Men deler du seng med de også? 

Endret av Harleyy
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...