Boblerone Skrevet 8. mars 2021 #1 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) Verisure virker litt bedre enn Sektor, men er det noen som har prøvd begge og som har erfaringer de vil dele? Endret 9. mars 2021 av Boblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 8. mars 2021 #2 Del Skrevet 8. mars 2021 Hehe boblerone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Del Skrevet 9. mars 2021 Om jeg skulle valgt igjen, hadde jeg gått for et selvstendig anlegg med varsling til egen telefon og en god nabo man kan ringe. Min erfaring med Verisure er at det skurer og går. Ikke noe å utsette sånn egentlig, med unntak av et tilfelle hvor de skrudde av brannalarm uten å varsle andre enn et ubesvart anrop til meg. Heldigvis var det falsk alarm ellers hadde hele huset brent ned. Det andre er prisen som var stabil i tre år før jeg ringte og sa jeg vurdert å avslutte avtalen. Da satt de ned prisen med 30% på sekundet. Så de har mye å gå på der. Anonymkode: b99ff...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneSk Skrevet 15. mars 2021 #4 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg jobber for verisure og vet hvordan forskjellene er på produktene! ☺️ Om du ønsker å vite mer så kan du sende meg en Mail på [email protected] ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå