Gå til innhold

Normalt å aldri ha sex som singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere single, hvordan får dere utløp på sexlysten?😅 Er det vanlig å ha en partner kun til sex? Eller klarer dere dere uten? 

Jeg ble singel for 2 måneder siden og kom plutselig på dette i dag. Er ung og var i et langt forhold så har ikke vært sikkelig singel før, er 23 år nå. 

Anonymkode: e2d9f...70e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det det mest normalt i verden. Har aldri hatt sex uten å ha vært i et forhold.

Anonymkode: 7dd90...557

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Man klarer seg selvfølgelig uten. Man verken dør eller blir syk fordi man ikke har sex. 

Anonymkode: 9aa3f...766

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

JA, har aldri singel uten å være i forhold :) Savner det sykt mye ja, men sånn er det bare .

Anonymkode: b8026...777

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

JA, har aldri singel uten å være i forhold :) Savner det sykt mye ja, men sånn er det bare .

Haha mente sex, ikke singel 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det helt normalt å ikke ha sex som singel. Det er "verst" de første seks månedene, men så blir du egentlig vant til det. Heldigvis betyr ikke null sex null orgasmer. Det er heller motsatt 🤣

Anonymkode: 1409e...3f7

• Liker 2
Skrevet

Har nesten mer sex som singel enn når jeg har vært i forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt sex på en fem års tid, like lenge som jeg har vært singel. For meg handler sex mest om følelser og kjemi, og når det ikke er til stede er sex ganske uinteressant. Derfor har jeg heller aldri hatt sex utenfor forhold, følelsesløs, teknisk knulling kan jeg ikke tenke meg at jeg ville fått noe ut av. 

Anonymkode: ced39...318

AnonymBruker
Skrevet

Går greit, har leketøy. Over ett år siden sist nå. Men har ikke noe interesse av random ligg heller.  

Anonymkode: 2998b...c6d

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har vært singel så har jeg hatt sex med menn jeg har ønsket å starte et forhold med. 

Har hatt noen one night stands, men det gir meg svært lite. 

Foretrekker å ha sex i forhold. For da er sexen mye bedre, man utvikler en helt spesiell kjemi når man er forelsket. 
Hadde en fuck friend da jeg var 21 år og singel, men han forelsket jeg meg i. Så det fant jeg ut ikke fungerte for meg 😂

Jeg fantaserer og har en fin samling sexleketøy 😊 men nå støver de bort siden jeg er i et fast forhold nå 😂

Anonymkode: 0818d...36c

Skrevet

Ja det er normalt. Normalen rommer veldig mye 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det aller meste er normalt, og det er ikke noe galt med deg hvis du vil ha sex eller ikke vil ha sex.

For min del har jeg en god del sex som singel. Jeg har høy sexlyst. Akkurat i disse tider finner jeg folk på Tinder og utforsker hvem jeg er og hva jeg vil. Synes det fungerer helt greit.

Altså, 23? Du er ung. Kos deg! Om du vil nyte tiden alene eller til sengs med andre, det er helt opp til deg. Livet er herlig uansett.

Anonymkode: fe9e1...67e

AnonymBruker
Skrevet

Helt normal. Man kan onanere

Anonymkode: 01f5e...890

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For meg er det det mest normalt i verden. Har aldri hatt sex uten å ha vært i et forhold.

Anonymkode: 7dd90...557

Enig! De som mener at ons er normalt...vel... 🙄

Anonymkode: f872c...4aa

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo alt etter hva slags seksualitet du har. Jeg er demiseksuell, så for meg fungerer ikke sex utenfor en partner. Altså jeg kan gjøre det, men jeg får ikke noe ut av det, og blir ikke kåt på en random fyr fra tinder. For meg er de orgasmene jeg gir meg selv nok for hva jeg trenger.

Men om du er noen som trenger sex med en annen person, så er Tinder fult av menn som er interessert i ons, og det er ikke vanskelig å finne noe om man bare ikke er for kresen på mannen.

Anonymkode: 7a16a...f6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...