Gå til innhold

Erfaringer med festeblødning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Det er sikkert flere slike underforumer, men jeg tar meg likevel friheten på å starte en ny tråd her...

Lurer rett og slett på hvilke erfaringer dere har med festeblødning? Hvilken DPO var dere på? Hvordan var blodet? Tok dere graviditetstest samme dag som festeblødning? Opplevde dere noen negative graviditetstester først? Og når fikk dere eventuelt en positiv graviditetstest?

Så mange spørsmål.... :alice: Leser at man kjapt kan blande spotting før IKM og festblødning, da festeblødningen skjer så nært IKM....

Anonymkode: db4e6...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette lurer jeg også på.... 

Anonymkode: db4e6...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke festeblødning (svarer for å vise at ikke alle har dette).

Anonymkode: b86f9...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det rundt den tiden mensen skulle komme, spottet i 3-4 dager. Litt sånn slimtilblandet blod, varierte mellom lysrosa og rødt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt gravid syv ganger, og kun èn gang fikk jeg en festeblødning. Det var på 9 dpo, og jeg hadde ikke noe spotting og mensen var enda noen dager unna. Men etter et dobesøk skulle jeg tørke meg og hele dopapiret ble helt rødt. Klart og friskt blod, knall rødt. Jeg tørket meg febrilsk videre, men det kom ikke en dråpe til. Var utrolig merkelig!! Men jeg skjønte hva det var likevel! Tok dog ikke en test før 11 dpo, og da var det en klar strek der. Svak, men tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...