Gå til innhold

Dere single. Hva gjør du hvis du får lyst på sex en kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 0ee3f...eb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer. K27

Anonymkode: 6e056...26d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjekker om jeg har batterier.. Neida, er moderne og har en som kan lades 😄 

Anonymkode: 0a500...277

• Liker 6
Skrevet

Da tar jeg i bruk høyre handa.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortrenger det. 

Anonymkode: f8856...aa7

AnonymBruker
Skrevet

Venter til det går over.

Anonymkode: b614c...110

• Liker 1
Skrevet (endret)

Selv om man har dame så er det ensbetydende med sex?

Endret av Hr. Aktiv
For damer kansje, men ikke menn.
  • Liker 1
Skrevet

Nå har jeg dame men siden kveldene jeg har lyst på sex uten å få det er i flertall får jeg bare si som andre her, enten fortrenger jeg det eller så tar jeg meg en runk..

AnonymBruker
Skrevet

Da tar jeg saken i egne hender. Jeg tilhører den delen av befolkningen som har vanskelig for å få seg noe, men da er jo det en fin løsning.

Anonymkode: 4839f...8f3

AnonymBruker
Skrevet

Finner noen jeg har god tone med på snapchat, eller tar meg en runde på tinder. 

Anonymkode: c7e26...843

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par venninner som jeg kan spørre. Jeg runker svært lite, liker ikke følelsen etterpå. Det er en slags ensomhetsfølelse. 

Anonymkode: 0d16b...39c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Finner noen jeg har god tone med på snapchat, eller tar meg en runde på tinder. 

Prøver også å leite på Tinder. Men finner så sjeldent noen interessante der. Har også noen potensielle på snap. Men der krasjer det gjerne med ulik barneuke. 
Men lurer på. Hvordan spør du? Jeg pleier å spørre om vi skal ta litt vin sammen. Har du andre metoder? Rett på sak? Vil ikke virke masete 😅 

Skrevet

Da blir det hyrdestund med meg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har et par venninner som jeg kan spørre. Jeg runker svært lite, liker ikke følelsen etterpå. Det er en slags ensomhetsfølelse. 

Hvordan går du frem?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan går du frem?

Med runkinga?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med runkinga?

Nei. For å få deg noe fra venninnene dine?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har noen jeg kan melde da. Som kommer for å få litt. 😀😀

Anonymkode: 6ab64...8d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prøver også å leite på Tinder. Men finner så sjeldent noen interessante der. Har også noen potensielle på snap. Men der krasjer det gjerne med ulik barneuke. 
Men lurer på. Hvordan spør du? Jeg pleier å spørre om vi skal ta litt vin sammen. Har du andre metoder? Rett på sak? Vil ikke virke masete 😅 

Først og fremst så har jeg ikke barn å ta hensyn til, så det er et pluss for meg (selv om at barn sikkert er herlig). 

Jeg har jo gjerne flørtet over en lengre periode med de fleste, så de blir ikke overrasket hvis jeg spør om vi skal møtes. De skjønner også hvorfor jeg vil møtes. Er det noen jeg nylig har matchet med på tinder så er første prioritet å få dem på snapchat, alt er enklere med Snapchat syns jeg. Varme opp med litt flørting, og hvis de faktisk er keen så sier dem ja hvis jeg spør om å treffes. Hvis ikke, så har jeg dem litt i bakhånd, orker ikke bruke for mye energi på det. Men ofte så er det jo jeg som blir spurt, ikke alltid jeg som må gjøre jobben og det er ganske greit. 

Jeg foretrekker sex uten å være beruset, derfor spør jeg aldri om vi skal ta et glass vin eller lignende. Hvis de spør om vi skal ta en øl så kan det hende jeg tar med litt cider bare for å ikke virke kjedelig, men klærne er ofte av før jeg har fått drukket halve. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. For å få deg noe fra venninnene dine?

Det ligger jo en avtale i bunn da. At det er greit å spørre. Gode venner tar du godt vare på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Onanerer 😊

Anonymkode: 89475...ee0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...