AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Jeg har vært sammen men kjæresten i 7 år. Ikke flyttet sammen pga jeg hadde da små barn ett som krevde litt ekstra . De har blitt store nok så kunne sikkert ha fått til noe nå. Men siden vi bor i samme by ikke så stort problem. Men nå merker jeg ting som får tvile. Det er alltid jeg som skal bestemme mat film osv. Men han klager viss han ikke liker de. Og han er sær i smaken . Ender ofte med pizza og nrk. Trygt ... To han har masse venninner som tar kontakt når jeg ikke er der og da skal de besøke han å skravle i timmer. Han har litt problemer med å skjønne at selv om ungene mine er store . Så har vi masse kontakt . Vi snakker ofte sammen ikke lenge men så mye at vi snakker daglig . Vi er nære . Og han blir lettere frustrert at jeg velger å prate med de enn å holde han med selskap. Jeg føler jeg ikke kan diskutere ting med han. Som samfun og film . Som sagt han er litt sær av interesser. Alt av amerikanske filmer er dritt blant annet og Kina er ondskapen selv. Men så tenker jeg er vel jeg som er for kravstor. Er vel sånn det skal være. Burte være glad han vil være med meg . Om jeg bare senker krava litt og tenker det er ok å være den som bestemmer og jeg vet jo hva han liker ? Anonymkode: 0a604...852
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Ok, hva lurer du på? Anonymkode: 545a2...619
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Så han vil at du skal bestemme mat og TV-kanal? Men det ender opp med pizza og NRK? Og det vil egentlig ikke du? Fordi du vil snakke om samfunn og amerikanske filmer? Også er du bekymret fordi han prater med andre mennesker? Også fikk du ikke helt frem hva barna har med saken å gjøre. Men han hater Kina. Anonymkode: 3e36c...9eb 2
petterm Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Jeg tror du skal være glad for at dere ikke bor sammen. Du er ikke kravstor! Han er virkelig sær. Skjønner ikke helt hva han gir deg? Du savner noen du kan prate seriøst med, som ønsker noe annet enn pizza og NRK. Du må ha tro på deg selv! Ikke bare senke kravene dine for å tilpasse deg han, når han er kravstor og ikke gir noe særlig tilbake. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Burte være glad han vil være med meg . Hvorfor skal du være glad for at han vil være med deg?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Du er ikke spesielt kravstor, det er bare han som er veldig sær. Så er det opp til deg å bestemme om du vil være sammen med noen som er så sære. Noen kan forandres hvis de gjøres oppmerksomme på hvor sære de fremstår, men det finnes haugevis av mannfolk som ikke viker en tomme og bare krever at du må tilpasse deg Anonymkode: 5cad9...763
PM75 Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Hvis du velger å bli i forholdet, så bør det være fordi forholdet gir deg noe mer og mye bedre enn det å være foruten. Det er ingen grunn til at du skal «stå med lua i hånden» og være takknemlig for at han vil være med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 Bor ungene i samme hus som deg, eller sitter du og snakker med dem i telefonen mens du er på besøk hos han? Anonymkode: ed898...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå