Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du anbefale de eller er de ikke verdt prisen? :) 

Anonymkode: 7fe24...f85

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får uren hud av de 😞 er på leting etter noe som ikke irriterer huden

Anonymkode: 751c7...ace

AnonymBruker
Skrevet

Bruker self tan dråper fra Makeupmekka. Får ingen urenheter av den. Ikke antydning til gul/orange farge. Noen vil kanskje syns at det blir for lite farge, men den passer meg perfekt. Ser frisk og fin ut 

Anonymkode: 0ee5f...04f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Bruker self tan dråper fra Makeupmekka. Får ingen urenheter av den. Ikke antydning til gul/orange farge. Noen vil kanskje syns at det blir for lite farge, men den passer meg perfekt. Ser frisk og fin ut 

Godt tips 😃 Jeg vil ikke ha for mye farge nå.

Anonymkode: 7fe24...f85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker de! Har vært et must i årevis, passer på at jeg aldri er tom for disse magiske dråpene. Bruker de både i ansikt og på kroppen. Skikkelig drøy i bruk også så vil si de er vel verdt prisen!

Anonymkode: a407a...bcf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg elsker de! Har vært et must i årevis, passer på at jeg aldri er tom for disse magiske dråpene. Bruker de både i ansikt og på kroppen. Skikkelig drøy i bruk også så vil si de er vel verdt prisen!

Farger den av på klær, sengetøy og sånt?

Anonymkode: 8dc62...dad

Skrevet

Liker den utrolig godt selv! Har ikke opplevd at den farger av eller at jeg får «hudproblemer» som urenheter, kviser, etc. 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at den lukter sterk selvbruning. Hvis jeg tar den på, på kvelden, kjenner jeg lukta dagen etter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Farger den av på klær, sengetøy og sånt?

Ikke som jeg har merket nei.

• Liker 1
Skrevet

Luktet selvbruning og gav ikke nok farge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 20.51):

Denne er jeg og veldig fornøyd med 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 20.51):

Har akkurat kjøpt den og brukte den for andre gang igår, så er spent. Helt knall om den holder det den lover 🤩

Elsker det meste fra MM, og har nesten utelukkende sminke derfra, så forventningen er høy.

Skrevet

Jeg er fornøyd, får gradvis mer farge. Lukter selvbruning, men det tror jeg det er vanskelig å komme unna uansett hva man går for.🤷‍♀️ Har ikke sett at det har farget av på klær eller sengetøy.

Annonse
Skrevet
Tough cookie skrev (11 timer siden):

Har du prøvd den?

Ja, likte den. Nå her jeg bestilt fuktighetskremen siden de var utsolgt 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den! Superdrøy og blander seg lett inn i hudkremen min. Påfører den hver morgen og det blir en skikkelig gradvis fin brunfarge som aldri blir for mørk.

Aldri opplevd at den smitter av, men viktig at den står oppreist - den lekker veldig raskt etter min erfaring.

Anonymkode: 45737...54e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg elsker den! Superdrøy og blander seg lett inn i hudkremen min. Påfører den hver morgen og det blir en skikkelig gradvis fin brunfarge som aldri blir for mørk.

Aldri opplevd at den smitter av, men viktig at den står oppreist - den lekker veldig raskt etter min erfaring.

Anonymkode: 45737...54e

Er det den for ansikt eller kropp du bruker?

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at den gir MASSE kviser og hudormer. Vanligvis har jeg noen prikker på nesen, men de dråpene ga kviser og hudormer i hele ansiktet. Lukter sterkt selvbruning, men gir en ok farve og farger ikke av på sengetøy. 

Pga kvisene den gir, bruker jeg den på kroppen bare for å få tømt den, gir greit med farge. 

Anonymkode: 9a738...bba

AnonymBruker
Skrevet

Litt overrasket over hvor mange som skriver at de får urenheter av den, det er den eneste selvbruningen jeg benytter fordi det er den eneste jeg har testet til nå som ikke gir meg kviser, hudormer o.l. Og den gir en fin farge som fader bort. 

Anonymkode: aea4b...926

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...