Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og eksen for ca 1,5 år siden. Han behandlet meg dårlig, løy, stakk av, kom ofte ikke hjem, snakket med andre jenter og påsto jeg var syk i hodet som ikke stolte på han. 

Etter det ble slutt var det mye greier, frem til jeg fikk så nok av han at jeg avsluttet kontakten for godt. Jeg var klar i teksten på at jeg ikke ville ha noe form for kontakt. 

Nå har jeg fått meg en ny type, som jeg har det uendelig mye bedre med. Likevel dukker ofte eksen opp og trykker liker på alt jeg legger ut, inkludert bilder av meg og min kjære. Hvorfor gjør han dette? Jeg ville ikke være så barnslig å slette han da vi kuttet kontakt, men lurer på om jeg burde det siden jeg føler det ser dumt ut ovenfor min nye kjæreste at han liker alt av bilder?

Anonymkode: dd3eb...95c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle ha slettet eks’n med en gang det ble slutt. Slett vedkommende med en eneste gang, ikke nøl.

Anonymkode: 23999...748

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skulle ha slettet eks’n med en gang det ble slutt. Slett vedkommende med en eneste gang, ikke nøl.

Anonymkode: 23999...748

Ja jeg burde kanskje det, men for meg var jeg såpass ferdig når jeg kuttet kontakt at jeg hadde ingen behov for det. 

Anonymkode: dd3eb...95c

Skrevet

Blokker , blokker, blokker...

Eneste som hjelper, hvis ikke stalker han deg i årevis fremover 

Skrevet

Trenger ikke å opprette tråd for dette?

Synes du at det er ubehagelig/rart/irriterende at han liker det du legger ut så sletter og/eller blokkerer du han. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min eks er også sånn. Synes det er rart. Vurderer å blokkere ham men han er ikke særlig påtrengende utover den stadige likinga. 

Vi legger ikke ut bilder av oss som kjærester da. 

Anonymkode: 3507f...03d

Skrevet

Jeg hadde slettet han. Kanskje blokkert en god stund om det ikke ga seg. Og svart med minst mulig svar evnt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er rart at du ikke har slettet han for lenge siden. Veldig som du prøver å holde en dør halvåpen. Hvis det ikke stemmer så skjønner jeg ikke hva som stopper deg fra å fjerne han fra alt. 

Anonymkode: 4679d...d8c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er rart at du ikke har slettet han for lenge siden. Veldig som du prøver å holde en dør halvåpen. Hvis det ikke stemmer så skjønner jeg ikke hva som stopper deg fra å fjerne han fra alt. 

Anonymkode: 4679d...d8c

Dette er veldig enkelt. Hun liker oppmerksomheten.

• Liker 2
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet.

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke problemet. Har vært slutt mellom meg og eksen i to år, og synes ikke det er rart at vi liker hverandres bilder. Så lenge det ikke er bad blood dere i mellom nå er det jo koselig å holde seg oppdatert på hva som skjer i livet til noen du har vært glad i/eller er glad i. Er han ekkel og innpåsliten blir jo saken en annen, da er det bare å blokkere han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil slette og blir brydd av likesene hans så sett han på begrenset tilgang på din Facebook 

Anonymkode: 1b029...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
CaramelDevil skrev (22 minutter siden):

Dette er veldig enkelt. Hun liker oppmerksomheten.

Anonymkode: eebbc...54c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slett han. Også for kjærestens din sin skyld. Hvorfor ha kontakt med ekser 

Anonymkode: 4febc...42f

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du ønsket av den nye kjæresten din,dersom hans ex " lika" alt han la ut ? 

Anonymkode: 3a49e...ee7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...