AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #21 Skrevet 9. mars 2021 Ikke gjør noe mer med det. 450kr spart! 👍 Fordelen med selv scanning er jo at man ikke trenger å betale for alt man kjøper 😬 Anonymkode: 9833b...43f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #22 Skrevet 9. mars 2021 Hei, Jeg har jobbet i coop-butikk og det med blomster som ikke kan scannes er en gjenganger. Dårlig registrering av prisene i kassa fører til at strekkoden ikke virker, og vi må taste inn prisen for blomsten gjennom å huske koden i hodet, eller å slå opp i en liste. Dette funger særdeles dårlig når det kommer til selvscannings-kasse. Her må administrasjonen skjerpe seg!, hvis de ska bruke slikt system! Mulig ting har endret seg mye siden jeg jobbet, men tviler litt. Sikkert same gamle Lindbak-systemet i kassa med annet design. Anonymkode: 57c51...af7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #23 Skrevet 9. mars 2021 22 hours ago, gmail said: Jeg brukte jo appen så jo de kan vel strengt talt det. Men jeg skal nå kontakte de å be om å få betalt Men hvis du har brukt app til å registrere så har du jo scannet den?? Anonymkode: 5b984...f55 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #24 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bare drit i det og ikke tenk noe mer på det, de finner aldri ut at du ikke har betalt Anonymkode: 5b984...f55 Fy! Å ikke betale når hun ser hun har gjort feil er tyveri. Anonymkode: 8e08d...3a5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #25 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke gjør noe mer med det. 450kr spart! 👍 Fordelen med selv scanning er jo at man ikke trenger å betale for alt man kjøper 😬 Anonymkode: 9833b...43f 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 8e08d...3a5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #26 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke gjør noe mer med det. 450kr spart! 👍 Fordelen med selv scanning er jo at man ikke trenger å betale for alt man kjøper 😬 Anonymkode: 9833b...43f Høres ikke ut som du har skjønt konseptet 😝 Anonymkode: 3dc33...76e 1
gmail Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #27 Skrevet 9. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes det er trist at du ikke følger de nasjonale anbefalingene angående korona. Å drive med storhandel i en annen kommune, er et stort NEI. Man kan reise på hytten, men reisaqqqqer rett til hytten uten noe handletur. Q: 1be66...548 Vi har fulgt nasjonale retningslinjer hele tiden. Og hva vet du om hva vi holder og ikke. Vi var der sent ( rett ved stengetid) og derfor lite folk, kun oss, munnbind og håndsprit. Og hvis du leser så handlet jeg på vei hjem fra hytta og ikke på vei til hytta Endret 9. mars 2021 av gmail Glemte noe
gmail Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #28 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men hvis du har brukt app til å registrere så har du jo scannet den?? Anonymkode: 5b984...f55 Den kom ikke med da den ikke ble bippet inn ved en feil
gmail Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #29 Skrevet 9. mars 2021 Flere sier her at jeg skal drite i det men som jeg skrev tidligere så har jeg fått tak i ansatt og fått kontonr. Og det er i kveld betalt inn beløpet. Og Nei jeg gjør meg ikke til tyv i en butikk, aldri en tyv uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #30 Skrevet 9. mars 2021 gmail skrev (På 8.3.2021 den 19.58): Hei. Jeg er skikkelig flau nå og spør her , kanskje noen som jobber i butikk her som kan svare. Jeg har akkurat gjort storhandel og brukt disse selvhjelp kassene. Jeg skulle også ha noen planter og dro den over men den ble tydeligvis ikke registrert. Jeg så det når jeg kom hjem. Det er en Coop butikk og jeg handlet på vei hjem fra hytta som da betyr at det er 250 km hver vei . Jeg lurer på hva jeg kan gjøre. Vil de kunne finne ut at jeg ikke har betalt. Nei jeg stjal ikke med vilje, for strengt talt ble det jo et tyveri. Jeg prøvde å ringe de men ikke noe svar. Hvordan kan jeg løse dette? Prisen er 399 og 49. De må regne med slikt når de har selvbetjeningskasser. Du handlet i god tro. Selv bruker jeg helst ikke sånne kasser. Har lest om de som blir anklaget når de taster inn feil ting så ellers takk. Men køen i betjent kasse er ofte lang. Anonymkode: 55862...882
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #31 Skrevet 9. mars 2021 gmail skrev (14 minutter siden): Vi har fulgt nasjonale retningslinjer hele tiden. Og hva vet du om hva vi holder og ikke. Vi var der sent ( rett ved stengetid) og derfor lite folk, kun oss, munnbind og håndsprit. Og hvis du leser så handlet jeg på vei hjem fra hytta og ikke på vei til hytta Dere holder ikke retningslinjene, nei. Det er jo ett fett om dere handler etter hytteturen eller før. Herregud, så hjelpesløst. Anonymkode: 1be66...548 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #32 Skrevet 9. mars 2021 17 minutter siden, gmail said: Den kom ikke med da den ikke ble bippet inn ved en feil Da vet de heller ikke at du ikke har betalt for den/ tatt den med deg Anonymkode: 5b984...f55 1
gmail Skrevet 9. mars 2021 Forfatter #33 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dere holder ikke retningslinjene, nei. Det er jo ett fett om dere handler etter hytteturen eller før. Herregud, så hjelpesløst. Anonymkode: 1be66...548 Så siden jeg da bor et sted hvor matbutikken ikke var åpen her jeg bor før på mandagen så skulle jeg sulte? Vi reiste hjem fra hytta på lørdagen og matbutikken vår i byen åpner ikke før mandagen. Husk at ikke alle reiser på hytta fredg- søndag
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #34 Skrevet 9. mars 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Litt avsporing, men forteller likevel: Jeg fikk ut to snusbokser av automaten, selv om jeg bare hadde kjøpt og betalt for en. Gikk bort til kassen, hvor de satte SÅ pris på at jeg var ærlig at jeg gikk med en god følelse resten av dagen. Den var verdt de potensielt 90 kronene jeg kunne "spart". Anonymkode: b1683...e6c Det skjedde meg også. Jeg tok med meg begge to, og det føltes faktisk dødsbra det også, følte meg superheldig Anonymkode: 291e9...8e6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #35 Skrevet 9. mars 2021 gmail skrev (20 minutter siden): Så siden jeg da bor et sted hvor matbutikken ikke var åpen her jeg bor før på mandagen så skulle jeg sulte? Vi reiste hjem fra hytta på lørdagen og matbutikken vår i byen åpner ikke før mandagen. Husk at ikke alle reiser på hytta fredg- søndag Igjen, så hjelpesløst. For det første kunne du planlagt bedre. For det andre kunne du kjøpt et brød. Hva faen har blomster med sulting å gjøre? Du tok storhandel i en annen kommune. Det er folk som deg som sprer smitte, dere som ikke evner å følge retningslinjer. Anonymkode: 1be66...548 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #36 Skrevet 9. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Igjen, så hjelpesløst. For det første kunne du planlagt bedre. For det andre kunne du kjøpt et brød. Hva faen har blomster med sulting å gjøre? Du tok storhandel i en annen kommune. Det er folk som deg som sprer smitte, dere som ikke evner å følge retningslinjer. Anonymkode: 1be66...548 Herregud rull inn puppen koronapolitiet. Anonymkode: 291e9...8e6 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #37 Skrevet 9. mars 2021 Jeg hadde gitt beskjed og betalt dem. Ville ikke hatt planter jeg ikke hadde betalt for, og heller ikke gjort meg til tyv for noen hundrelapper. Liker å ha god samvittighet. Og når man selvskanner kommer det opp spørsmål om man har husket å scanne alt. Tar alltid et kjapt overblikk før jeg drar kortet da. Anonymkode: f5ad4...8f9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #38 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det betyr jo ikke noe for de ansatte flest. Det eneste er at det fører til merarbeid for dem. Anonymkode: 1c053...7a6 Merarbeid å finne frem varenr og ta betalt for varen...? Dette kan en jo strengt tatt gjøre selv også.. Anonymkode: d88e0...8ba
gmail Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #39 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Igjen, så hjelpesløst. For det første kunne du planlagt bedre. For det andre kunne du kjøpt et brød. Hva faen har blomster med sulting å gjøre? Du tok storhandel i en annen kommune. Det er folk som deg som sprer smitte, dere som ikke evner å følge retningslinjer. Anonymkode: 1be66...548 For det første, du aner ikke hvorfor vi måtte reise hjem fra hytta. Og det andre du vet heller ikke om vi kjørte 1 eller 2 biler. Du vet ikke noe som helst om noe som gjorde at vi måtte handle. Eller når jeg skriver vi så mener jeg meg, fordi det var jeg som kjørte sist. Ja greit med et brød men hva med pålegg, middag, drikke som melk og juice. Du vet ikke noe som helst men antar at det var bare det. Og blomstene ble levert på veien til en som trengte en oppmuntring fordi hun akkurat hadde mistet bestemoren sin. Så ikke kom her å si at ikke vi følger retningslinjer . Et brød til 6 personer... kom å forklar barna våre at fordi DU har sagt at vi skal spise kun 1 brød fordi vi i følge DEG har brutt retningslinjer. Vi jobber begge tett opp mot corona pasienter hver eneste dag så vi vet hvor ille det kan bli. Men du er tåpelig som bare antar en ting ut fra hva du leser i et kort innlegg
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #40 Skrevet 10. mars 2021 gmail skrev (7 minutter siden): For det første, du aner ikke hvorfor vi måtte reise hjem fra hytta. Og det andre du vet heller ikke om vi kjørte 1 eller 2 biler. Du vet ikke noe som helst om noe som gjorde at vi måtte handle. Eller når jeg skriver vi så mener jeg meg, fordi det var jeg som kjørte sist. Ja greit med et brød men hva med pålegg, middag, drikke som melk og juice. Du vet ikke noe som helst men antar at det var bare det. Og blomstene ble levert på veien til en som trengte en oppmuntring fordi hun akkurat hadde mistet bestemoren sin. Så ikke kom her å si at ikke vi følger retningslinjer . Et brød til 6 personer... kom å forklar barna våre at fordi DU har sagt at vi skal spise kun 1 brød fordi vi i følge DEG har brutt retningslinjer. Vi jobber begge tett opp mot corona pasienter hver eneste dag så vi vet hvor ille det kan bli. Men du er tåpelig som bare antar en ting ut fra hva du leser i et kort innlegg Ikke bry deg om det. Hyttekommunene vil at gjestene skal handle der. Mange arbeidsplasser der er avhengig av pengene hytteturistene legger igjen. Så de oppfordrer folk til å handle i nærheten av hytta. Anonymkode: 824d8...d65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå