Gjest Acer Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 (endret) Omfavnelsen av det kvinnelige kjønnsorganet i populærkulturen kan ha å gjøre med at fitta er et kraftuttrykk og et symbol på styrke. – Fitta er jo sterk. Alle snakker om å «grow some balls», men baller er jo svakere i forhold til en vagina. Kommer du litt borti gjør det kjempevondt, mens en vagina kan føde en unge på flere kilo. Egentlig burde man si «grow a pussy» – Har fitta blitt et frigjøringssymbol? – Ja, fitta blir på en måte det. Vi har alltid hatt samtalen om penis: Gjennom hele livet har jeg hørt mye om at gutter har ulike størrelser, men vi har ikke snakket om at jenter har det. At vi nå tar opp tematikken er jo en form for frigjøring. Det skal være naturlig å snakke om. fitta er en spesiell del av kroppen, og at den er både estetisk kul å se på, og veldig vakker. Endret 8. mars 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Nope, en erigert penis er mye vakrere, så sant jeg har bedt om å se den (Aldri dickpics). Har en helt normal vagina, men kalle den vakker... 🤣 Anonymkode: 5c5a4...0f1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Som kvinne syns jeg fitta er kjempe kul og estetisk vakker. Jeg er heterofil og syns peniser er tiltrekkende og deilige, og de er vakre å se på. Men fitta er et kapittel for seg selv. Det spesielle med fitta er at i livmoren skapes det liv og det vi alle har til felles er at det er der vi er skapt og det er der vi kommer fra. Og må si jeg elsker menn som setter pris på oss og vårt underliv. 😍 Anonymkode: b24ac...ed4
Macro Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 En vulva ser ut som en halvopphakket kjøttkake. Den minst pene delen av mennesket.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Estetisk sett er den (i likhet med penis) jævlig stygg. Frihetssymbol? Historisk er det definitivt mer nærliggende å assosiere det kvinnelige kjønnsorgan med undertrykkelse enn med frihet. Men det overrasker jo ikke at folk som verken har estetisk sans eller greie på kultur- og idehistorie, ser på fitta som et vakkert frihetssymbol🤣😆🥴 Anonymkode: 54fdd...e36
Gjest Acer Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som kvinne syns jeg fitta er kjempe kul og estetisk vakker. Jeg er heterofil og syns peniser er tiltrekkende og deilige, og de er vakre å se på. Men fitta er et kapittel for seg selv. Det spesielle med fitta er at i livmoren skapes det liv og det vi alle har til felles er at det er der vi er skapt og det er der vi kommer fra. Og må si jeg elsker menn som setter pris på oss og vårt underliv. 😍 Anonymkode: b24ac...ed4 Det kvinnlige kjønnsorgan er spennende, og det finnes like mange varianter av kvinnkjønnet som varianter av peniser, og det er slik det skal, og bør vera.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 Like lite som kukken er det. Anonymkode: c5fc3...3b0
Gjest Acer Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 Macro skrev (5 minutter siden): En vulva ser ut som en halvopphakket kjøttkake. Den minst pene delen av mennesket. Ditt eget selvbilde av det kvinnlige kjønnsorgan ?
Macro Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 Skybe skrev (Akkurat nå): Ditt eget selvbilde av det kvinnlige kjønnsorgan ? Ikke i det hele tatt. Tenker ikke så mye over den igrunn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 Skybe skrev (2 minutter siden): Det kvinnlige kjønnsorgan er spennende, og det finnes like mange varianter av kvinnkjønnet som varianter av peniser, og det er slik det skal, og bør vera. Jeg er absolutt helt enig. Anonymkode: b24ac...ed4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Macro skrev (Akkurat nå): Ikke i det hele tatt. Tenker ikke så mye over den igrunn. Nok til at du sammenligner det med mat, tydeligvis. Anonymkode: b24ac...ed4
Macro Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nok til at du sammenligner det med mat, tydeligvis. Anonymkode: b24ac...ed4 Noen synes vulvar er pene, andre ikke. Virker mer som at du tok deg personlig nær av dette. Det er det ingen grunn til.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 Macro skrev (41 minutter siden): Noen synes vulvar er pene, andre ikke. Virker mer som at du tok deg personlig nær av dette. Det er det ingen grunn til. Tror ikke det er jeg som tok noe personlig her for å si det sånn. Hvorfor skulle jeg det? Syns fitter er fine og de ser iallfall ikke ut som halvopphakkede(?) kjøttkaker i mine øyne. Anonymkode: b24ac...ed4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #15 Skrevet 8. mars 2021 1 hour ago, Macro said: En vulva ser ut som en halvopphakket kjøttkake. Den minst pene delen av mennesket. At det var? Nå har jeg kun sett én med egne øyne (jeg er mann), men den ser til gjengjeld ut som en blomst. Anonymkode: 22b22...bf4 1
Macro Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke det er jeg som tok noe personlig her for å si det sånn. Hvorfor skulle jeg det? Syns fitter er fine og de ser iallfall ikke ut som halvopphakkede(?) kjøttkaker i mine øyne. Anonymkode: b24ac...ed4 Da er vi uenige. Helt ok
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #17 Skrevet 8. mars 2021 Fitta er nok heller et symbol på det motsatte av frihet. Kvinner vokter den alt for godt. Anonymkode: 49f8b...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #18 Skrevet 9. mars 2021 Halvopphakkede kjøttkaker faktisk hehe det var dagens Anonymkode: 66334...1b6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #19 Skrevet 9. mars 2021 Å kunne gå med klær som avslører at man som kvinne er utstyrt med fitte, det er nok et symbol på frihet. Kvinner har jo alltid hatt det, men det har ikke vært nok ti å gi dem frihet, hverken seksuelt eller politisk, er jeg redd...så¨er det jo også et spørsmål om vi menn restekterer kvinnens frihet selv om hun eksponerer en sexy fitte under trange jeans eller små bikinitruser...Synet av en eksponert eller naken fitte er skikkelig sexy. Synes ikke hverken menn eller kvinner skal snakke den ned. Anonymkode: aa313...8c0
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #20 Skrevet 9. mars 2021 Kanskje det at vi bruker ordet 'fitte' er et tegn på mer frigjøring. Det var nok utenkelig for ikke veldig lenge siden. Anonymkode: aa313...8c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå