aglaea Skrevet 8. mars 2021 #1 Del Skrevet 8. mars 2021 Hei, Noen som vet hvor man kan få kjøpt mørke sjokoladeknapper til å bruke i cookies (altså ikke til å bruke til sjokoladetrekk osv)? Jeg har sett dette i matbutikker før, gjerne fra Odense eller Hershey's, men finner dem ikke i Meny eller Mega lenger. Noen butikker som Kitchn har Cacas sine Non-temp sjokoladeknapper, men disse skal ikke overstige 45-50 gr ved smelting, og det vil de jo gjøre ved baking. Noen som har prøvd disse typene, eller noen andre fra Cacas i så fall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 10. mars 2021 #2 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) aglaea skrev (På 8.3.2021 den 19.31): Hei, Noen som vet hvor man kan få kjøpt mørke sjokoladeknapper til å bruke i cookies (altså ikke til å bruke til sjokoladetrekk osv)? Jeg har sett dette i matbutikker før, gjerne fra Odense eller Hershey's, men finner dem ikke i Meny eller Mega lenger. Noen butikker som Kitchn har Cacas sine Non-temp sjokoladeknapper, men disse skal ikke overstige 45-50 gr ved smelting, og det vil de jo gjøre ved baking. Noen som har prøvd disse typene, eller noen andre fra Cacas i så fall? Sjekk på Cooper's Candy 🙂 Endret 10. mars 2021 av KittyNose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 10. mars 2021 #3 Del Skrevet 10. mars 2021 Eller her https://www.oluf.no/hershey-s-sjokoladebiter-340-g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aglaea Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mars 2021 Takk for tips! Leverer ikke Cooper's candy fra Sverige? Da må man vel betale toll nå? Jeg fikk kjøpt inne på en delikatessebutikk, uten at det kostet noe særlig mer enn de har kostet tidligere i butikk😊 Så da kan jeg lage varme cookies med kaffe og sjokoladebiter igjen👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 10. mars 2021 #5 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) Smelt fra Freia? Endret 10. mars 2021 av Hollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aglaea Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 10. mars 2021 Det er vel melkesjokolade? Trengte mørke. Men sjelden jeg ser disse på butikken også. Har sett et bilde av at Freia hadde kokosjokolade tilsvarende Smelt, men har aldri sett disse på butikken! (Jeg bor i en større by, med mange matbutikker, så det er ikke slik at det er generelt sett lite utvalg her). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Del Skrevet 11. mars 2021 Hvorfor kan ikke du bare bruke mørkesjoko plater og kutte opp is små biter for å ha opp i cookies? Ellers kan du dele mokkabønner i to og bruke de. Anonymkode: 0e763...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg savner også mørke sjokoladeknapper🍪 !!!!! Anonymkode: 3437b...0fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aglaea Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 11. mars 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor kan ikke du bare bruke mørkesjoko plater og kutte opp is små biter for å ha opp i cookies? Ellers kan du dele mokkabønner i to og bruke de. Anonymkode: 0e763...37b Joda hadde gjort det om jeg ikke fant det noe sted, men hakket sjokolade smelter på en litt annen måte. Det er ganske vanlig å bruke slike sjokoladeknapper i cookies. Mokkabønner er jo ikke bare vanlig sjokolade da, men kan godt være at det hadde vært godt i også, men gjerne i en annen type cookies😊 Fikk heldigvis kjøpt i en liten lokal spesialbutikk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå