AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Hvordan har du et bra samspill med barnet ditt i tenårene? Anonymkode: 4e642...bf5
Tatja Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan har du et bra samspill med barnet ditt i tenårene? Anonymkode: 4e642...bf5 Gjøre ting sammen? Jeg og 14-åringen min trener sammen på senter. Jeg engasjerer meg også i hennes interesser. (Ridning). Jeg rir ikke, men er gjerne med i stallen og bruker tid der til å pusle rundt henne og hesten. Går med dem på tur i skogen. Ellers så prøver jeg å få henne med på litt hagestell på sommeren, sette potet og plante blomster. Hun er bare delvis engasjert, men alt teller. Syns det er herlig å ha tenåring. Hun er ikke opprørsk, men har sine meninger, absolutt ikke mye bråk pga henne. Vi kan gå på kino og se en film vi begge liker, og spille voksen-spill. Moro, og givende å ha en nesten voksen datter å bruke tid med. Vi har vært både i London og Paris, mor-og-datter-turer, som å reise med en venninne. (Bortsett fra vin-drikking🌝). Endret 8. mars 2021 av Tatja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå