AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Hei. Jeg lurer på om noen her vil gi meg noen gode tips til gode håndklær. Trenger å kjøpe inn nye håndklær men vet ikke hvilke eller fra hvilke butikk. Liker at de er litt tykke. Har sjekket Kid, princess og ikea. Men synes det er så vannskelig. Jeg liker ikke å shoppe på nett da jeg synes det er greiere å dra på butikken og å se varen. Men nå med denne coviden prøver jeg meg på nettshopping. Kan noen være snill å gi meg noen gode tips ? Anonymkode: fb109...b8d
Måneskinn Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Lenge siden jeg har kjøpt derfra nå, men håndklærne på jysk er fantastisk gode! De kommer i flere varianter, men alle er like bra syns jeg. Ikke for tykke, men akkurat passe og de har holdt i evigheter.
enkefru Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Synes Jysk sine er gode... kommer i 3-4 prisgrupper, så de 2 dyreste er fine
AntiBullshit Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Kid har en kolleksjon med «hotellhåndklær» som er veldig tykke og gode, men litt dyre om jeg skal være ærlig 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 Jeg liker disse veldig godt Anonymkode: 27b62...918
Slitenmamma Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Gant har veldig gode håndklær, samme har lexinton( Mulig det ikke staves slik) 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 Liker også litt tykkere håndklær, kjøpte nettopp en haug av Princess sine fra eget merke. Kjempefornøyd. Anonymkode: fa038...582
Skogkløver Skrevet 30. mars 2021 #10 Skrevet 30. mars 2021 Gant har absolutt de beste håndkledet! Svindyre, men varer i mange år! Jeg har hatt noen i 8 år de er fremdeles fine og myke.vaskes vel i snitt hver 2 uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå