AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #41 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bestem deg for at soverommet ditt skal være et trygt sted å være for deg. Det er ditt rom, du bestemmer. Rydd rommet, luft ut. Sett opp en mental sperre rundt soverommet ditt, som stenger ute alt du ikke vil forstyrres av om natten. Tenk en vegg av hvitt lys rundt rommet ditt, rundt sengen din, rundt deg. Visualiser dette når du legger deg. Anonymkode: 16f4b...42b Takk får råd❤️ Anonymkode: 8c208...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #42 Skrevet 9. mars 2021 On 3/8/2021 at 11:44 PM, AnonymBruker said: Takk får råd❤️ Anonymkode: 8c208...e9f Gode råd du har fått allerede, så anbefaler jeg også at du gjør en liten cord cutting ceremony. YouTube har mange forslag og forklaringer Anonymkode: b2e82...fbb 1
CorvusCorax Skrevet 9. mars 2021 #43 Skrevet 9. mars 2021 Igjen? Du vet jo at dette er bare vrangforestillinger - du har jo gått til behandling. Du velger å tolke at det er ham - men i virkeligheten er det bare en reaksjon på angst som du trigger selv. Det er normalt å ikke alltid få sove på nettene. Det er normalt å ha kriblinger i kroppen. Om du fokuserer på naturlige reaksjoner i kroppen vil de bli forsterket - fordi du VELGER å konsentrere deg om dem. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #44 Skrevet 9. mars 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Igjen? Du vet jo at dette er bare vrangforestillinger - du har jo gått til behandling. Du velger å tolke at det er ham - men i virkeligheten er det bare en reaksjon på angst som du trigger selv. Det er normalt å ikke alltid få sove på nettene. Det er normalt å ha kriblinger i kroppen. Om du fokuserer på naturlige reaksjoner i kroppen vil de bli forsterket - fordi du VELGER å konsentrere deg om dem. Jeg har tenkt på dette i hele kveld. Og kanskje innsett at det er det. Har blitt plaget veldig lenge. Men har nå tenkt at det kanskje er vrangforestillinger Og ble da veldig mange kilo lettere, og virker som det er litt borte også etter jeg begynte å tenke det. Så nå har jeg bestemt meg for å si dette til meg hver gang, (hvis det skjer igjen) at det er innbildning. Rart, for hvis jeg tenker at det ikke er vrangforestillinger kommer det fort tilbake. Så da må jeg bare tenke det da. Anonymkode: 8c208...e9f 2
CorvusCorax Skrevet 9. mars 2021 #45 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har tenkt på dette i hele kveld. Og kanskje innsett at det er det. Har blitt plaget veldig lenge. Men har nå tenkt at det kanskje er vrangforestillinger Og ble da veldig mange kilo lettere, og virker som det er litt borte også etter jeg begynte å tenke det. Så nå har jeg bestemt meg for å si dette til meg hver gang, (hvis det skjer igjen) at det er innbildning. Rart, for hvis jeg tenker at det ikke er vrangforestillinger kommer det fort tilbake. Så da må jeg bare tenke det da. Anonymkode: 8c208...e9f Dette er tydeligvis noe som holder deg tilbake. Hvorfor er du så opptatt av denne mannen? Kan du snakke med han? Det er tydeligvis noe uavklart, som gjør at du tenker på ham. Bli kvitt ham fra livet ditt ved å løse opp i det uavklarte. Gå videre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå