Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er jo ikke den første tråden du har laget om telepati og det å flytte objekter med tankene, har lagt merke til at det går i perioder og jeg anbefaler deg å fortsette behandlingen på DPS.

Anonymkode: 3ad32...ac7

Jeg har ikke skrevet den tråden.

Anonymkode: 8c208...e9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror ikke på tarot, og ihvertfall ikke astrologi. Jeg er ikke alternativ annet enn at jeg tror på snåsamannen. Og at noen virkelig er synske. Tror helt fullt på telepati. Ikke at man kan lese tanker, men kjenne energien til en annen i rommet, kjenne sinnsstemningen til den andre osv. Jeg kjenner med 100% sikkerhet at han gjør dette. Men bare kall det psykose om dere vil. Jeg hadde ALDRI trodd på noe slikt som jeg beskriver her. Og  tror ikke jeg hadde trodd på det om en annen person hadde beskrevet det samme da dette er veldig typisk for vrangforestillinger. Og sjansen for at en person har slike evner er minimal. Men ja, jeg tror han her har slike evner. Noen her skriver jeg er inne i dps nå, men er ikke det nå. Er ett år siden jeg hadde det så vanskelig at disse testene ble utført. Lever greit med dette nå. 

Jeg nevnte bare noen alternativer ting jeg er litt inni, for å vise at selv om jeg tror på mye rart, tror jeg ikke dette dreier seg om telepati, men at du har et oppheng på personen. Grunnen til at jeg nevnte symbolsk rituale for å kutte energien, er at det ofte kan hjelpe mentalt å lage en slags avslutning man selv tror på. Men hva ønsker du selv her videre egentlig? Ønsker du å kutte båndet, gjør du det. 

Anonymkode: f1e66...e43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg opplever noe veldig merkelig. Har en telepatisk connection med en mann. Kjenner tankene hans på avstand. Kunne også kjenne når vi var i samme rom at han så rett igjennom meg. Denne mannen er veldig vitenskapelig interessert. Men jeg tror han har noen spesielle evner som ingen andre enn meg vet om. Hver gang jeg tenker på han er det noe som treffer meg, en slags bølge som jeg fanger. Når han tenker på meg tilbake kan jeg kjenne en slags bølge som treffer meg. Han er veldig aktiv på natta med mye tanker og forstyrrer meg noe enormt. Han er gift og jeg vil bare ha energien hans vekk. Jeg kan plutselig kjenne at håndleddet mitt blir bevegd osv. Er det noen her som har opplevd noe lignende opplevelser? Kan det være en ånd som jeg er i kontakt med?

Denne connectionen er ikke bra for deg. Og ikke bra for denne mannen. Ellers hadde han svart deg. Her må du tenke på hva som er best for deg selv, hvor mange år av ditt liv du skal kaste bort på dette. 

Anonymkode: d8f93...05d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne connectionen er ikke bra for deg. Og ikke bra for denne mannen. Ellers hadde han svart deg. Her må du tenke på hva som er best for deg selv, hvor mange år av ditt liv du skal kaste bort på dette. 

Skjønner. Men det har ikke hjulpet å prøve å kutte noe som helst. Veldig vanskelig å kutte energi bånd til et annet menneske.

AnonymBruker
Skrevet

Ring Tom Strømsnes

Anonymkode: 306c7...f31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner. Men det har ikke hjulpet å prøve å kutte noe som helst. Veldig vanskelig å kutte energi bånd til et annet menneske.

Hvorfor er det vanskelig? 

• Liker 1
Skrevet

Tror du mannen er bevisst på dette selv? Rart at han ikke svarer deg på mld om dette... Hva har du skrevet til ham?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det vanskelig? 

Jeg har ikke fått det til. Jeg prøver å ikke tenke på han, og bryr meg svært lite om han. Men han kommer stadig tilbake. Og han gjør det bare sterkere ved å holde på slik som han gjør. Skal man komme bort fra et energifelt er det viktig å fokusere på andre ting, og det klarer jeg. Jeg har en erfaring fra før som gjør at jeg vet hvordan en kobling stoppes. Det er når man ikke tenker på hverandre det stopper. Det kan ta tid. Men det virker ikke som han skjønner dette, og kommer alltid tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (2 minutter siden):

Tror du mannen er bevisst på dette selv? Rart at han ikke svarer deg på mld om dette... Hva har du skrevet til ham?

Tror det. Men det kan jo også hende at det er ubevist. Vet at energier kan påvirke et annet menneske ubevist. Har skrevet noe slikt som: Opplever at du kan røre meg på avstand. Hvis dette er deg kan du stoppe? Men får ikke noe som helst svar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke fått det til. Jeg prøver å ikke tenke på han, og bryr meg svært lite om han. Men han kommer stadig tilbake. Og han gjør det bare sterkere ved å holde på slik som han gjør. Skal man komme bort fra et energifelt er det viktig å fokusere på andre ting, og det klarer jeg. Jeg har en erfaring fra før som gjør at jeg vet hvordan en kobling stoppes. Det er når man ikke tenker på hverandre det stopper. Det kan ta tid. Men det virker ikke som han skjønner dette, og kommer alltid tilbake. 

Hva vil du? Du er jo forelsket. Han er gift og svarer deg ikke. Det er urettferdig mot han at ikke du klarer å styre din energi. Du har sendt meldinger han ikke svarer på. . Det kan virke som du plager han. Du har erfaring fra før sier du. Hadde du virkelig hatt peil på dette greiene hadde du jo klart å styre det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det. Men det kan jo også hende at det er ubevist. Vet at energier kan påvirke et annet menneske ubevist. Har skrevet noe slikt som: Opplever at du kan røre meg på avstand. Hvis dette er deg kan du stoppe? Men får ikke noe som helst svar.

Forståelig at han ikke svarer på det. Du må slutte å plage han før det blir konsekvenser. Du har sikkert skrevet flere. Nå kutter du dette båndet du har manet opp selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva vil du? Du er jo forelsket. Han er gift og svarer deg ikke. Det er urettferdig mot han at ikke du klarer å styre din energi. Du har sendt meldinger han ikke svarer på. . Det kan virke som du plager han. Du har erfaring fra før sier du. Hadde du virkelig hatt peil på dette greiene hadde du jo klart å styre det. 

Jeg er overhode ikke forelsket i den mannen der. Blir kvalm av tanken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hmm, ok. Er dette en person du ofte omgås med? Eller kun møtt en gang? Mulig han ikke svarer fordi han ikke kjenner til eller på det du beskriver, så det fremstår litt rart.. evt. mulig han ikke svarer fordi det er litt «skummelt»?

AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (1 minutt siden):

Hmm, ok. Er dette en person du ofte omgås med? Eller kun møtt en gang? Mulig han ikke svarer fordi han ikke kjenner til eller på det du beskriver, så det fremstår litt rart.. evt. mulig han ikke svarer fordi det er litt «skummelt»?

Har møtt han veldig mange ganger før. Men ikke nå, og han har flyttet. Vet ikke hvorfor han ikke svarer. Synes bare det er utrolig barnslig å holde på slik. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har møtt han veldig mange ganger før. Men ikke nå, og han har flyttet. Vet ikke hvorfor han ikke svarer. Synes bare det er utrolig barnslig å holde på slik. 

Tror ikke du skal fortsette å skrive om dette her... merker han ikke liker det..... tror han kommer til å være mye hos deg i natt om du ikke gir deg nå....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (1 minutt siden):

Tror ikke du skal fortsette å skrive om dette her... merker han ikke liker det..... tror han kommer til å være mye hos deg i natt om du ikke gir deg nå....

Hva mener du med merker han ikke liker det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke han som holder på sånn, det skjer kun i ditt eget hode og er ren innbilning. Og det sier jeg til tross for at jeg tror på mye rart, har drevet med magi og okkultisme i 30 år og har vært utenfor kroppen utallige ganger. Det du forteller om her er IKKE en mann som sender deg beskjeder. Du har vrangforestillinger og du trenger hjelp ❤️.

Anonymkode: d01ff...067

• Liker 2
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)

Det ER i ditt hode.

Endret av Lawyam
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er nettopp å kutte energibånd som blir beskrevet i denne videoen. :)

Men om du IKKE vil kutte, så er det jo bare deg selv det går ut over. Ikke han. Og ikke noen andre. Ta vare ❤️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestem deg for at soverommet ditt skal være et trygt sted å være for deg. Det er ditt rom, du bestemmer. Rydd rommet, luft ut. Sett opp en mental sperre rundt soverommet ditt, som stenger ute alt du ikke vil forstyrres av om natten. Tenk en vegg av hvitt lys rundt rommet ditt, rundt sengen din, rundt deg. Visualiser dette når du legger deg.

Anonymkode: 16f4b...42b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...