AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Jeg opplever noe veldig merkelig. Har en telepatisk connection med en mann. Kjenner tankene hans på avstand. Kunne også kjenne når vi var i samme rom at han så rett igjennom meg. Denne mannen er veldig vitenskapelig interessert. Men jeg tror han har noen spesielle evner som ingen andre enn meg vet om. Hver gang jeg tenker på han er det noe som treffer meg, en slags bølge som jeg fanger. Når han tenker på meg tilbake kan jeg kjenne en slags bølge som treffer meg. Han er veldig aktiv på natta med mye tanker og forstyrrer meg noe enormt. Han er gift og jeg vil bare ha energien hans vekk. Jeg kan plutselig kjenne at håndleddet mitt blir bevegd osv. Er det noen her som har opplevd noe lignende opplevelser? Kan det være en ånd som jeg er i kontakt med? Anonymkode: 8c208...e9f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Dette er ikke mulig og bare noe du innbiller deg i ditt eget hode, samme med den andre tråden og de mange andre trådene om dette. Ikke mulig og det finnes ikke et eneste tilfellet som kan bevise det motsatte. Anonymkode: 3ad32...ac7 8
Gjest Lawyam Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Din egen fantasi. Du er altfor opptatt av han, men det er ikke hans skyld.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 Tipper han sover om natta, og det vil du og gjøre med riktig medisering Anonymkode: 218ee...8f0 8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Mulig du er i psykose Anonymkode: 2f83e...886 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mulig du er i psykose Anonymkode: 2f83e...886 Var så dum at jeg gikk til dps pga dette. Måtte da gjøre en reaksjonstest. Jeg gjorde da rekord på denne testen, hvordan kan jeg være i psykose da? Anonymkode: 8c208...e9f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tipper han sover om natta, og det vil du og gjøre med riktig medisering Anonymkode: 218ee...8f0 Jeg tar ikke noe som helst medisiner. Jeg vet ikke hva det kan være. Men kjenner han er våken. Anonymkode: 8c208...e9f
Nicathv Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mulig du er i psykose Anonymkode: 2f83e...886 Det er klart at det TS skriver er jo bare fantasi, men det er veldig mange mennesker som faktisk tror på telepati, mediumer, magi og andre ting som er helt borti natta å tro på for en som er født etter 1700-tallet. Det betyr ikke at de har psykose alle sammen, de har bare en veldig dårlig forståelse av enkelte deler av hvordan virkeligheten faktisk er. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tar ikke noe som helst medisiner. Jeg vet ikke hva det kan være. Men kjenner han er våken. Anonymkode: 8c208...e9f Kjenner? Altså du veit 100 % sikkert at han er våken. Høres ut som ønsketenking. Blir bare for dumt. Anonymkode: c4850...dee 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tar ikke noe som helst medisiner. Jeg vet ikke hva det kan være. Men kjenner han er våken. Anonymkode: 8c208...e9f Du TROR at du kjenner at han er våken, dette foregår bare i din fantasi og ditt hode. Anonymkode: 3ad32...ac7 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Lawyam skrev (20 minutter siden): Din egen fantasi. Du er altfor opptatt av han, men det er ikke hans skyld. Jeg stiller meg bak dette, pluss psykose teorien. Og vil samtidig nevne at jeg vil bli beskrevet av mange som svært alternativ (yoga, tarot, astrologi mm). Anbefalder at du har et symbolsk rituale for å kutte energien. Anonymkode: f1e66...e43 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 TS, har du prøvd å snakke med ham om dette? Kanskje det kan hjelpe deg, på den ene eller andre måten. Anonymkode: 0dfb6...d65 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg stiller meg bak dette, pluss psykose teorien. Og vil samtidig nevne at jeg vil bli beskrevet av mange som svært alternativ (yoga, tarot, astrologi mm). Anbefalder at du har et symbolsk rituale for å kutte energien. Anonymkode: f1e66...e43 Her har vi et fint eksempel på en person som ikke aner hva energi egentlig er for noe, og bruker det som et svadaord i magipratet sitt. Anonymkode: 1b66e...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #15 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Var så dum at jeg gikk til dps pga dette. Måtte da gjøre en reaksjonstest. Jeg gjorde da rekord på denne testen, hvordan kan jeg være i psykose da? Anonymkode: 8c208...e9f Nettopp, du er allerede i psykiatrien og har blitt testet. Anonymkode: f1e66...e43
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS, har du prøvd å snakke med ham om dette? Kanskje det kan hjelpe deg, på den ene eller andre måten. Anonymkode: 0dfb6...d65 Ja har prøvd. Men han har ikke svart meg noen gang på meld. Anonymkode: 8c208...e9f
Gjest Lawyam Skrevet 8. mars 2021 #17 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her har vi et fint eksempel på en person som ikke aner hva energi egentlig er for noe, og bruker det som et svadaord i magipratet sitt. Anonymkode: 1b66e...0ff Enig. Men JEG fikk lyst å anbefale TS å ta seg en tur i naturen og lufte hodet.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #18 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg stiller meg bak dette, pluss psykose teorien. Og vil samtidig nevne at jeg vil bli beskrevet av mange som svært alternativ (yoga, tarot, astrologi mm). Anbefalder at du har et symbolsk rituale for å kutte energien. Anonymkode: f1e66...e43 Jeg tror ikke på tarot, og ihvertfall ikke astrologi. Jeg er ikke alternativ annet enn at jeg tror på snåsamannen. Og at noen virkelig er synske. Tror helt fullt på telepati. Ikke at man kan lese tanker, men kjenne energien til en annen i rommet, kjenne sinnsstemningen til den andre osv. Jeg kjenner med 100% sikkerhet at han gjør dette. Men bare kall det psykose om dere vil. Jeg hadde ALDRI trodd på noe slikt som jeg beskriver her. Og tror ikke jeg hadde trodd på det om en annen person hadde beskrevet det samme da dette er veldig typisk for vrangforestillinger. Og sjansen for at en person har slike evner er minimal. Men ja, jeg tror han her har slike evner. Noen her skriver jeg er inne i dps nå, men er ikke det nå. Er ett år siden jeg hadde det så vanskelig at disse testene ble utført. Lever greit med dette nå. Anonymkode: 8c208...e9f
Gjest Lawyam Skrevet 8. mars 2021 #19 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja har prøvd. Men han har ikke svart meg noen gang på meld. Anonymkode: 8c208...e9f Hør her. Mannen er gift. La han være.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #20 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke på tarot, og ihvertfall ikke astrologi. Jeg er ikke alternativ annet enn at jeg tror på snåsamannen. Og at noen virkelig er synske. Tror helt fullt på telepati. Ikke at man kan lese tanker, men kjenne energien til en annen i rommet, kjenne sinnsstemningen til den andre osv. Jeg kjenner med 100% sikkerhet at han gjør dette. Men bare kall det psykose om dere vil. Jeg hadde ALDRI trodd på noe slikt som jeg beskriver her. Og tror ikke jeg hadde trodd på det om en annen person hadde beskrevet det samme da dette er veldig typisk for vrangforestillinger. Og sjansen for at en person har slike evner er minimal. Men ja, jeg tror han her har slike evner. Noen her skriver jeg er inne i dps nå, men er ikke det nå. Er ett år siden jeg hadde det så vanskelig at disse testene ble utført. Lever greit med dette nå. Anonymkode: 8c208...e9f Dette er jo ikke den første tråden du har laget om telepati og det å flytte objekter med tankene, har lagt merke til at det går i perioder og jeg anbefaler deg å fortsette behandlingen på DPS. Anonymkode: 3ad32...ac7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå