AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Noen som har opplevd/hørt om at noen klarer å bevege gjenstander ved tankekraft? Eller at noen klarer å vekke en i det en holder på å sovne, ved å rykke hele kroppen? Når jeg skulle sove i går ble min hånd bevegd ufrivillig i en enorm hastighet slik at det hørtes et dunk i veggen. Var ikke vondt, men veldig ubehagelig. Noen som har lignende opplevelser? At kroppen oppfører seg merkelig? Eller noen som har sett eksempler på at et annet menneske faktisk klarer dette? Anonymkode: 115b2...7d2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Det er veldig vanlig å få rykninger i kroppen når man faller i søvn. Det kjennes som å falle eller å gå kramper og er et kjent fenomen. Anonymkode: 80a5a...912 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Nei. Telepati eller telekinese er ikke fysisk mulig. Anonymkode: 6493f...27c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har opplevd/hørt om at noen klarer å bevege gjenstander ved tankekraft? Eller at noen klarer å vekke en i det en holder på å sovne, ved å rykke hele kroppen? Når jeg skulle sove i går ble min hånd bevegd ufrivillig i en enorm hastighet slik at det hørtes et dunk i veggen. Var ikke vondt, men veldig ubehagelig. Noen som har lignende opplevelser? At kroppen oppfører seg merkelig? Eller noen som har sett eksempler på at et annet menneske faktisk klarer dette? Anonymkode: 115b2...7d2 Du tuller vel nå? Dette er 100 % normalt. Anonymkode: 2b339...c7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå