Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vernepleier og har lyst til å jobbe med noe annet. Gjerne en av stillingene som blir utlyst på sykehuspartnere innen IKT. Ser de ofte ønsker de med helsefaglig erfaring, noe jeg har. Men hvilke IKT utdannelser bør man velge? Jeg er overhodet ikke klar for noe ny bachelor. Men kanskje noen emner eller årsstudie? Usikker på om det gir noen sjanse for jobb? 

Anonymkode: 4104e...549

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i en slik stilling. Her var det ingen krav til it-utdanning. Et av de fremste ønskede kvalifikasjoner da jeg søkte var erfaring med det pasientjournalsystemet som brukes på sykehuset man skal gi support til. 

Anonymkode: ea439...9cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg jobber i en slik stilling. Her var det ingen krav til it-utdanning. Et av de fremste ønskede kvalifikasjoner da jeg søkte var erfaring med det pasientjournalsystemet som brukes på sykehuset man skal gi support til. 

Holder det med kurs i DIPS? Noe annet man kan gjøre?  Jeg jobber dessverre kommunalt og har ikke erfaring i DIPS. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vet du forresten om noe emne som kunne være en fordel for å få en stilling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...