Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Holder på å søke foreldrepenger men får ikke lagt til 4 uker ferie inne på søknaden til nav? Tenkte å ha 4 uker ferie etter fellesperioden og dette er avklart meg jobb. Jeg som gjør noe feil? Ser ikke hvor jeg legger inn dette? 

Anonymkode: f8ce9...579

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror bare du må se litt bedre

Anonymkode: d5285...df2

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser jeg hvor jeg skal legge inn ferie? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du legge dette inn i søknaden om det er etter fellesperioden? Da har du vel brukt opp kvoten for hva du kan få av foreldrepenger uansett. Det er eventuelt far som utsetter sin periode (i sin søknad) med bakgrunn i ferien din.

Anonymkode: ae15b...51f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men burde kanskje heller da ta ferien i permisjonen så han ikke må utsette sin permisjon hvis det blir masse styr? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier feilmeldingen da?

Hvis du prøver å legge inn ferie etter at all permisjonen er over så skal du ikke legge det inn. Da er det pappaens ansvar å søke om utsettelse. 

Det er hipp som happ for deg om du tar ferien midt i permisjonen eller til slutt, men det er jo lettere for pappaen som slipper å tenke på å søke utsettelse. 

Anonymkode: c4c34...8e2

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ok, men burde kanskje heller da ta ferien i permisjonen så han ikke må utsette sin permisjon hvis det blir masse styr? 

Jrpp

Anonymkode: 766e9...af0

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke legge inn ferie. Det du gjør er å legge inn det du skal ha. Så må far søke om utsettelse innen din permisjon er ferdig, i tillegg til å søke om egen permisjon. Er ikke vanskelig :) Hvis du legger ferie inne i din egen permisjon er det du selv som må søke om utsettelse. 

Anonymkode: a5707...321

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du skal ikke legge inn ferie. Det du gjør er å legge inn det du skal ha. Så må far søke om utsettelse innen din permisjon er ferdig, i tillegg til å søke om egen permisjon. Er ikke vanskelig :) Hvis du legger ferie inne i din egen permisjon er det du selv som må søke om utsettelse. 

Anonymkode: a5707...321

Man trenger ikke å søke spesielt om utsettelse hvis man tar ferien i egen permisjon, det skjer i samme søknad. Det er superlett. Jeg tar ut min ferie midt i permisjonen min, var bare å plotte det inn i søknaden. 

Anonymkode: c4c34...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Skal ferien være etter permisjonen har nav ikke noe med det å gjøre, ergo ikke legg det inn.

nav bryr seg kun om ferie som utsetter perm.

derfor får du ikke Lagt det inn

Anonymkode: 3d242...394

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...