AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Del Skrevet 8. mars 2021 Spørsmålet står i tittelen. Anonymkode: 39b1f...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Del Skrevet 8. mars 2021 100-150 gram rent kjøtt/kylling, ved siden av 1halv boks Mutti(hermetisk tomat), og 100 gr blomkålris oppi tomatene, pepper og salt. Har litt avokado ved siden av for å få litt fett. Anonymkode: 4f7a7...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 8. mars 2021 #3 Del Skrevet 8. mars 2021 I dag hadde jeg ei fullkornstortillalefse, med litt smøreost, sopp, kyllingskinke, paprika, mais, ananas og løk. Ikke dressing, jeg synes ikke det er nødvendig når jeg har smøreost. Veldig godt, veldig mettende. Laget nok til to dager, kjekt å ha i kjøleskapet til i morgen.Lefsa har vel ca 150 kalorier, fyllet har jeg ikke regnet på, men blir godt under 500 tilsammen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Del Skrevet 8. mars 2021 Har gått ned 15 kg nå, og spiser egentlig ganske normalt og variert, med eneste unntak at jeg teller kalorier og kontrollerer porsjonene. Prøver å bygge måltider med en proteinkilde (kjøtt, fisk, planteproteiner), en fiberkilde (fullkornspasta//fullkornstilla/fullkornsris eller av og til et brød og resten grønnsaker. Jeg synes det har veldig enkelt å «lage» ulike måltider med denne kombinasjonen. Og ikke minst så er det lett å kaloritelle fordi jeg alltid bruker samme porsjon ris/kylling/osv. jeg bare varierer hvordan jeg blander det. Det eneste jeg styrer helt unna er fete/halvfabrikata sauser. Har noen standardoppskrifter på sunnere hjemmelagde marinader, salsaer og dressinger som jeg bruker istedet. Anonymkode: 01a91...064 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Del Skrevet 10. mars 2021 Wok med enten svinekjøtt eller kylling. 400 g wok blanding, 125 g svinekjøtt og 0,5 pose wok saus blir under 500 kcal. Anonymkode: 17277...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Del Skrevet 10. mars 2021 chili con carne Anonymkode: 3fb43...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Del Skrevet 10. mars 2021 En halv boks brun lapskaus. Ca 6o g protein tror jeg i en porsjon på 400 g. Blir 376 kcal. Anonymkode: 17277...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Del Skrevet 10. mars 2021 Min favoritt i det siste har vært romano-mix fra grønn & frisk med paprika, agurk osv. med 50g fullkornpasta, 200g kyllingfilet og 80g avokado (en halv avokado). Går aldri lei Anonymkode: 34f85...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Del Skrevet 10. mars 2021 Kjøttboller og bolognesesaus (mutti-tomater, løk, hvitløk, gulrøtter, buljong) Kyllingsalat m/marinert kylling, granateple, mango og ruccula Vegetarburger uten brød m/ masse salat og grønnsaker og hvitløksdressing av mager kesam Anonymkode: 5b880...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Del Skrevet 10. mars 2021 Ytrefilet av svin, brunet i panna og stekt ferdig i ovnen. Tilbehør ratatouille. Ellers er det masse oppskrifter her: https://www.roede.com/oppskrifter/middag/ Anonymkode: e74ad...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå