Gå til innhold

Klagemur

Anbefalte innlegg

Gjest Dum Perignon
Skrevet
:frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :sur:  :sur:  :tristbla:  :forvirra:  :cry:  :grine:  :kjempesinna:

Det er det jeg alltid har sagt; du må ikke gå på disse valgmøtene til Demokratene!

Skrevet (endret)

:kjempesinna::grine:

:roll:

:sjenert::smilyblomst:

Endret av Kafka
Gjest Catwoman
Skrevet
:frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :sur:  :sur:  :tristbla:  :forvirra:  :cry:  :grine:  :kjempesinna:

Så enig. Må bare legge til :sinna::sinna::sinna::kjempesinna:

Skrevet

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Skrevet

hvorfor så sinte alle sammen?

jeg er :) :-D : :kgblunk: :blunke1: :kyss::kose::kline::klem: :kys_2: :smilyblomst::tommel::danse::hjerter::hjerter_rundt:

okey.. ferdig nå ;)

Skrevet

En offisiell klagemur? Så bra! Da har jeg et par ting jeg gjerne vil ha sagt om Hafslund og Telenor:

:frustrert::sur::tristbla::grine::kjempesinna: :cry: :sinnatagg::frustrert::sinnatagg::twisted::sinna::kjempesinna::fy_fy::gape: :evil: :evil: :murvegg::frustrert::fy_fy:

Og det står jeg for.. :briller2:

Skrevet (endret)

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

puster lettet ut :)

Endret av Rosin
Skrevet

Et par ord til parkeringsvaktene i Oslo, samt noen ord til grisene jeg bor sammen med:

:sinna::sinna::sinna::sinna::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::kjempesinna::kvalm::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Skrevet

Til sambo:

:frustrert::frustrert::frustrert::forvirra::forvirra::grine::grine::sinnatagg::sinnatagg::sinnatagg::sinnatagg::sinna::sinna::sinna::kjempesinna::kjempesinna::murvegg::kjempesinna::kjempesinna:

Sånn, men jeg regner med at virkningen kommer innen en time.

Skrevet
Sånn om livet mitt generelt:

:frustrert:  :frustrert:  :sinna:  :kjempesinna:

:storfot:

Generelt?

Gjest Gjest_my_*
Skrevet

Om å møte en fantastisk, barnløs mann når du er ei skadeskutt alenemor, livredd for å gå på en smell atter en gang, og derfor ikke klarer å være deg sjøl....

:klaske::klaske::murvegg::( :klø: :frustrert::frustrert::frustrert::sur::sur::sur:

Er jo ikke moro å være forelska når man overtolker alt som blir sagt og gjort.... Hvordan ble ting så vanskelig? Tusen hjertelig takk alle tidligere :sinnatagg::kjempesinna::frustrert::sinna: drittsekker! Jeg er et vrak av en person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...