Gå til innhold

Hvordan ville du reagert om alle extraterrestials plutselig gjorde seg synlige og tilstede i vår hverdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at de nå har fått nok av å vente på at våre politiske ledere skal formidle sannheten, og bestemmer seg for å blokkere alle våpen, missiler, kjernefysiske  våpen osv slik at de ikke virker, og lar oss alle få se de ulike romskipene i luftrommet over oss, lander og går ut for å hilse på oss siden vi tross alt er deres genetiske familie.

Hvordan ville du reagert?

Jeg ville smilt stort, vinket og vinket! :vinke:

Anonymkode: ad269...cde

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

La oss si at de nå har fått nok av å vente på at våre politiske ledere skal formidle sannheten, og bestemmer seg for å blokkere alle våpen, missiler, kjernefysiske  våpen osv slik at de ikke virker, og lar oss alle få se de ulike romskipene i luftrommet over oss, lander og går ut for å hilse på oss siden vi tross alt er deres genetiske familie.

Hvordan ville du reagert?

Jeg ville smilt stort, vinket og vinket! :vinke:

Nice try, ET 😛

Anonymkode: cc090...476

Gjest Lawyam
Skrevet

Hvilken sannhet?

Sannheten om at vår genetiske familie flyr rundt i usynlige romskip?

AnonymBruker
Skrevet

tror du ET er transer å sånn? 👽

Anonymkode: 31e44...02f

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nice try, ET 😛

Anonymkode: cc090...476

Hva tror du? Hva ville du trodd at det var? Hologram? :)

5 minutter siden, Lawyam said:

Hvilken sannhet?

Sannheten om at vår genetiske familie flyr rundt i usynlige romskip?

Vi har noe forskere liker å kalle Junk Gener, som er alien gener. De klarer ikke å forklare hvordan det har seg at vi har denne type gener som ikke er aktivisert og i bruk pr nå.

Men svar på smpørsmålet da.

Hvordan ville du reagert og hva ville du tenkt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

tror du ET er transer å sånn? 👽

Anonymkode: 31e44...02f

Det har jeg ikke tenkt på. Tror du det?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært sykt deilig :) Velkommen familie :)

Anonymkode: 1ee3d...179

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva tror du? Hva ville du trodd at det var? Hologram? :)

Vi har noe forskere liker å kalle Junk Gener, som er alien gener. De klarer ikke å forklare hvordan det har seg at vi har denne type gener som ikke er aktivisert og i bruk pr nå.

Men svar på smpørsmålet da.

Hvordan ville du reagert og hva ville du tenkt?

Du vet at Junk er søppel? Jeg ville trodd at jeg hadde fått i meg noe jeg ikke hadde tålt og søkt lege.

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Lawyam said:

Du vet at Junk er søppel? Jeg ville trodd at jeg hadde fått i meg noe jeg ikke hadde tålt og søkt lege.

Selv om forskere kaller det Junk, ser ikke jeg på det som Junk å vite at mitt opphav faktisk er fra Kilden og universet, der vi alle kommer fra.

Du tror vel på at vi stammer fra apene du da? Det passer ikke overrens med tarotkortene du bruker.

Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Selv om forskere kaller det Junk, ser ikke jeg på det som Junk å vite at mitt opphav faktisk er fra Kilden og universet, der vi alle kommer fra.

Du tror vel på at vi stammer fra apene du da? Det passer ikke overrens med tarotkortene du bruker.

Anonymkode: 

Du mener junkies? Jeg er ikke en av de, men klart jeg hilser når jeg ser de komme utav sine'romskip'. Jeg blir til og med glad for å se dem.

Jeg tror det er mange apekatter med tarotkort også.

Endret av Lawyam
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reagert med å ringe legevakten og bedt om antipsykotika 🤔

Anonymkode: dc461...3bd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok lurt på hvor jeg hadde fått i meg narkotika. 

Anonymkode: bd959...b07

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror absolutt på intelligent liv i rommet et sted, vi kan umulig være alene. Og hadde de kommet så får vi bare håpe at de er vennlige. Kan ikke helt se hva de skulle ha gjort her, da de må være veldig mye mer intelligente enn oss som hadde klart å komme hit. Interessant hadde det absolutt vært.

Men jeg tror ikke på at vi har alien DNA. Hva er alien DNAet i vårt DNA? Hvordan skulle de ha funnet det når de ikke har noe å sammenligne med? Jeg tror at noen bare har for mye fantasi og det er jo spennende det.

Anonymkode: afe8f...470

Gjest Lawyam
Skrevet

Lest litt mye sci-fi. Det gjorde jeg også i ungdomsårene, men i motsetning til noen så tok jeg ikke alt bokstavelig. Jeg syntes det var underholdende og spennende lesing. Kjenner igjen mye av blant andre Orwell i konspirasjonsteorier og såkalt alternativt tenkende mennesker. Det er trist at noen ikke klarer skille fantasi fra virkelighet.

Skrevet

Jeg tror at jeg hadde rygget sakte og beskuet det hele på avstand en stund. Kanskje gått hjem usett. :sjokkbla: #hypnotisert

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke smilt stort og vinket uten videre. Akkurat som jeg ikke automatisk forventer at alle mennesker er kjærlighet, lys, regnbuer, sukkerspinn og enhjørninger, ville jeg ikke automatisk gått ut fra at de var det.

Men hvis en enhjørning plutselig står på plenen :goodbye:

Anonymkode: 449c3...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...