AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Hvor vanlig/utbredt er det å ha få/mange sexpartnere for voksne menn. Jeg leste noe om det forleden og så ble det et samtaletema hjemme. Jeg tenker sånn: Flere enn 25: Svært, svært få. 15-25: En mindre gruppe som har rukket mye. 10-15: Noen, men færre enn vi tror. De fleste menn ligger ikke med så mange. 5-10: En nokså betydelig gruppe, de litt erfarne. 2-4: Ganske vanlig, minst halvparten av menn er nok her. 1: Flere enn man gjerne tror. 0: Sjelden, må være en grunn. Anonymkode: 9e355...756 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Hvis man vil ligge med 100 damer, og er lite kritisk hvem man puler er det null problem å pule ny dame hver helg. Det bunner i moral og verdier. Jeg er en attraktiv mann og alltid fått tilbud i fleng både for ons og forhold, men har kun sex med damer jeg selv har følelser for. Det er ikke sånn at menn flest puler alt de har mulighet til. Det er et fåtall "PH" gutter holder på sånn. Anonymkode: 612f1...245 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man vil ligge med 100 damer, og er lite kritisk hvem man puler er det null problem å pule ny dame hver helg. Det stemmer ikke i for meg i allefall. Har ikke mulighet til å ligge med tilfeldige damer, damene som ønsker det kan jo velge de kjekkeste mennene Anonymkode: 972d1...1c4 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man vil ligge med 100 damer, og er lite kritisk hvem man puler er det null problem å pule ny dame hver helg. Det bunner i moral og verdier. Jeg er en attraktiv mann og alltid fått tilbud i fleng både for ons og forhold, men har kun sex med damer jeg selv har følelser for. Det er ikke sånn at menn flest puler alt de har mulighet til. Det er et fåtall "PH" gutter holder på sånn. Anonymkode: 612f1...245 Jeg er enig i en del av dette. Men det er jo helt off topic. Anonymkode: 9e355...756 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Min første samboer var musiker og hadde over 100 sexpartnere. Jeg visste ikke dette da vi traff hverandre, men fikk vite etter noen års samboerskap. Syntes det var mye, men stolte alltid på han da han var på turne, var med selv når jeg kunne. Det tok slutt uten utroskap etter mange år. Min neste mann, som jeg giftet meg med hadde bare fire, men var ikke dårligere i senga av den grunn Anonymkode: 41161...7b1 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det stemmer ikke i for meg i allefall. Har ikke mulighet til å ligge med tilfeldige damer, damene som ønsker det kan jo velge de kjekkeste mennene Anonymkode: 972d1...1c4 Det er ikke slik at de kjekkeste mennene vil ligge med alle damer. Jeg er en mindre attraktiv kvinne og har ikke sjanse til å ligge med veldig kjekke menn. Jeg får knapt ligge med de mennene jeg selv syns er kjekk, og jeg har hørt flere ganger fra venninner at jeg har "dårlig smak". Du går automatisk ut fra at alle kvinner er supermodeller... Anonymkode: 15267...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 åssen er tallene for kvinner? noen tanker? Anonymkode: 5c070...db7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke slik at de kjekkeste mennene vil ligge med alle damer. Jeg er en mindre attraktiv kvinne og har ikke sjanse til å ligge med veldig kjekke menn. Jeg får knapt ligge med de mennene jeg selv syns er kjekk, og jeg har hørt flere ganger fra venninner at jeg har "dårlig smak". Du går automatisk ut fra at alle kvinner er supermodeller... Anonymkode: 15267...9ff 70% av all kvinner kan få seg en sexpartner relativt lett, den resterende andelen med "veldig lite attraktive" kvinner vil slite med å finne sexpartnere Anonymkode: 5c070...db7 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 70% av all kvinner kan få seg en sexpartner relativt lett, den resterende andelen med "veldig lite attraktive" kvinner vil slite med å finne sexpartnere Anonymkode: 5c070...db7 Nettopp. 30% er ganske mange, faktisk, om vi skal basere dette på tall du dikter opp. Anonymkode: 15267...9ff 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp. 30% er ganske mange, faktisk, om vi skal basere dette på tall du dikter opp. Anonymkode: 15267...9ff vell hvis du snur om på det så er det 30% av menn som har det lett for og finne sexpartnere menns de resterende sliter. Anonymkode: 5c070...db7 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 M28 16 stk. Tror ikke det er uvanlig? Jeg er sikkert sånn midt på treet +. Har avvist flere enn de som har avvist meg. Har hatt 3 faste forhold på til sammen 14 år. Anonymkode: 3817f...9da 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke slik at de kjekkeste mennene vil ligge med alle damer. Jeg er en mindre attraktiv kvinne og har ikke sjanse til å ligge med veldig kjekke menn. Jeg får knapt ligge med de mennene jeg selv syns er kjekk, og jeg har hørt flere ganger fra venninner at jeg har "dårlig smak". Du går automatisk ut fra at alle kvinner er supermodeller... Anonymkode: 15267...9ff Jeg snakker da ut fra min erfaring, og kameraters erfaring? Mener du helt seriøst at det er like lett for menn å finne noen av motsatt kjønn å ha sex med som det er for kvinner? Du kan kanskje ikke få sex av Jason Momoa, men du får jo glatt sex med menn du ikke har sjans på for forhold feks. Og det er jo ikke så rart da at menn må ha et ganske bra utseende for å kunne ha tilfeldig sex, det handler jo om tilbud og etterspørsel. Det er absolutt ingen etterspørsel etter sex med menn. Anonymkode: 972d1...1c4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): M28 16 stk. Tror ikke det er uvanlig? Jeg er sikkert sånn midt på treet +. Har avvist flere enn de som har avvist meg. Har hatt 3 faste forhold på til sammen 14 år. Anonymkode: 3817f...9da yea, er ikke nokk ikke så uvanlig. m27 å har hatt 13 partnere, jeg ikke noe modell men noen av damene kunne vært det ^^ Anonymkode: 5c070...db7
Hunmedham Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 Fascinerende. Så langt 13 svar i tråden og INGEN sier noe om det ts faktisk spør om. 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #15 Skrevet 8. mars 2021 Jeg var jomfru lenge, og rakk bare to før jeg havnet i et langvarig forhold. Men jeg tenker at hvis jeg hadde vært seksuelt aktiv, og singel fra 18 år og utover så hadde det fort akkumulert seg 10+ Det er nok en bra prosent som ender opp uten noe. Anonymkode: 30ac6...64b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg snakker da ut fra min erfaring, og kameraters erfaring? Mener du helt seriøst at det er like lett for menn å finne noen av motsatt kjønn å ha sex med som det er for kvinner? Du kan kanskje ikke få sex av Jason Momoa, men du får jo glatt sex med menn du ikke har sjans på for forhold feks. Og det er jo ikke så rart da at menn må ha et ganske bra utseende for å kunne ha tilfeldig sex, det handler jo om tilbud og etterspørsel. Det er absolutt ingen etterspørsel etter sex med menn. Anonymkode: 972d1...1c4 Nå ville jeg ikke hatt sex med Jason Momoa i utgangspunktet, han er ikke attraktiv i mine øyne. Nei, det får jeg ikke. Vet du hva, jeg vet faktisk bedre hva jeg kan få og ikke få i forhold til en anonym bruker på nettet. Selvfølgelig er det ikke samme etterspørsel andre veien, ettersom kvinner ikke tenker som menn. Høres ut som du mener at dette er et problem men det er det absolutt ikke. Om du ikke får knulle må du gå litt i deg selv og finne ut hvorfor, i stedet for å skylde på kvinner. Anonymkode: 15267...9ff
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #17 Skrevet 8. mars 2021 Hunmedham skrev (6 minutter siden): Fascinerende. Så langt 13 svar i tråden og INGEN sier noe om det ts faktisk spør om. Ja, hva er spørsmålet? Hvor vanlig det er å ha få, eller mange? Jeg tror det er litt pareto ute og går, her som overalt ellers. Anonymkode: 30ac6...64b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #18 Skrevet 8. mars 2021 Hunmedham skrev (12 minutter siden): Fascinerende. Så langt 13 svar i tråden og INGEN sier noe om det ts faktisk spør om. Dette er KG, er ikke noe fascinerende med det. Anonymkode: 15267...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #19 Skrevet 8. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Om du ikke får knulle må du gå litt i deg selv og finne ut hvorfor, i stedet for å skylde på kvinner. Hva i allverden er det du prater om? Dette er en tråd som handler om hvor mange sexpartnere menn har hatt, hvorfor blir du så sint for at sex er mye mer tilgjengelig for kvinner? Anonymkode: 972d1...1c4 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #20 Skrevet 8. mars 2021 Mitt inntrykk er at de fleste menn har hatt veldig få partnere. Mange fordi de er attraktive og i forhold, resten fordi vi ikke har muligheten. Jeg vet om totalt tre menn som har ligget rundt, om det er flere er det godt skjult. 2-5 partnere synes mest vanlig i min krets. Ofte 1-2 i debutperioden og langvarige forhold senere. For min del er tallet 1 (tidligere fast forhold). Da tenker man sikkert at jeg er skikkelig uattraktiv, men jeg tror de fleste hadde blitt overrasket. Jeg er høy, i god form, har et ok ansikt og scorer bra på empati og intelligens. Jeg er bittelitt sjenert, men har over middels selvtillit. Etterspørselen er bare ikke til stede, verre er det ikke. Anonymkode: 5d8eb...946 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå