AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Hei, Jeg ønsker gjerne å jobbe i helsevesenet og hjelpe syke og eldre mennesker. Jeg har ringt rundt og sendt åpne og lukkede søknader til flere sykehjem i Oslo til ingen lykke. Har jobbet siste ti år innen butikk og lager og kjenner nå at min motivasjon er på bunn. Ingen glede eller smil når jeg kommer på jobb. Kan noen være så snill og dele tips og råd? M30 Anonymkode: 1f575...0b0
GammelKaktus Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Så rart, menn pleier å være veldig ettertraktet på grunn av tunge løft og slikt. Har du mulighet til å ta noe utdanning innenfor helse? Ellers så ville jeg bare fortsatt med søking, kanskje ta kontakt med slike vikarbyrå for å få foten innenfor et sted.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 For å jobbe i helsevesenet må man ha en helsefaglig utdannelse. Minimum er vel pleiemedhjelperkurs. Ville undersøkt dette nærmere. Anonymkode: 9acf1...136
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å jobbe i helsevesenet må man ha en helsefaglig utdannelse. Minimum er vel pleiemedhjelperkurs. Ville undersøkt dette nærmere. Anonymkode: 9acf1...136 Neida. Ringevikarjobb kan hvem som helst få når det mangler folk. Bare å ringe rundt og melde seg hos lederne for omsorgsboliger osv. Anonymkode: 02082...fcf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Finnes det ikke et eget helsefagarbeider-utdanningsløp for menn? Anonymkode: b6aa7...8fe
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å jobbe i helsevesenet må man ha en helsefaglig utdannelse. Minimum er vel pleiemedhjelperkurs. Ville undersøkt dette nærmere. Anonymkode: 9acf1...136 Absolutt ikke. Man kan få assistent-stilling helt uten utdannelse, dette er svært vanlig. Anonymkode: f7aa3...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå